برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت

ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت، در رنگ های طلایی براق، سفید - طلایی، کروم و سفید - کروم در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود است. ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت توسط شرکت کلار پویا تولید شده و محصولات این شرکت از هر جهت انتخاب مناسب برای نصب در منزل می باشند.

بیشتر بخوانید
239,500,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • رزگلد
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت

ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت جزء شیر آلات توکار بوده و به راحتی نصب می شود و در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی می توان از آن استفاده کرد. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند. ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت یک ست بسیار زیبا می باشد که دارای طرح شیرآلات اروپایی کلار می باشد. ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت در رنگ های سفید، کروم، کروم مات، طلایی براق، طلایی مات و رز گلد تولید شده است. دلیل وجود این تنوع رنگ زیاد این است که شما بتوانید رنگی از آن را انتخاب کنید که با طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما ست و ترکیب می شود و باعث زیبا تر شدن آن می شود. ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت دارای بدنه ای از جن آلیاژ ها مقاوم می باشد تا بتواند بدنه ی خود را تمیز نگهدارد و در عمر تصویه ی آب به شما کمک کند. 

خرید آنلاین ست شیر

ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت دارای کیفیت بالایی می باشد. ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت دارای گارانتی 5 ساله ی شرکت کلار می باشد. شما می توانید ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید. رنگ های طلایی براق و کروم براق ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت  دو تا از بهترین رنگ ها برای طراحی ها و دیزاین های لوکس هستند. رنگ های طلایی و کروم هم دو رنگ هستند که در اکثر خانه ها ، ادارات ، سرویس های بهداشتی و غیره یافت می شود. در نهایت می رسیم به رنگ سفید که از معمول ترین  و کلاسیک ترین رنگ هر نوع شیر آلاتی است و می توان در هر جایی از آن استفاده کرد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سوپرفلت
عنوان کالا
ست شیرآلات کلار مدل سوپرفلت
برند
کلار پویا
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود