برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کلار مدل برلیان

ست شیرآلات کلار مدل برلیان، دارای طراحی خاص بوده و از آلیاژ برنج تهیه شده است. استقاده از آلیاژ برنج در تهیه ست شیرآلات کلار مدل برلیان باعث عمر طولانی آن شده و همچنین در پاکیزه ماندن آب کمک می نماید. این ست دارای 5 سال گارانتی می باشد.

بیشتر بخوانید
166,000,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کلار مدل برلیان

ست شیرآلات کلار مدل برلیان یکی از انواع شیر آلات شرکت اروپایی کلار است که طراحی خاصی دارد. این ست شیر آلات در رنگ های سفید ، طلایی براق ، کروم ، طلایی مات و کروم مات نیز موجود می باشد و به خاطر این رنگ بندی متنوع می توان از این شیر آلات در هر قسمتی از خانه استفاده کرد. ویژگی بارز ست شیرآلات کلار مدل برلیان این است که از بدنه ای با جنس آلیاژ تهیه شده اند که این امر موجب تصفیه بهتر آب ، تمیز ماندن بدنه و ماندگاری بالاتر می شود. البته جنس دیگر قسمت های این ست شیر آلات نیز درجه یک و عالی بوده و اگر شما مشتریان عزیز این محصول را از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید ؛ از ۵ سال گارانتی کامل هم بهره مند می شوید.

خرید ست شرآلات کلار مدل برلیان در مرجع ساختمانی چلونگر

رنگ های طلایی براق و کروم براق ست شیرآلات کلار مدل برلیان دو تا از بهترین رنگ ها برای طراحی ها و دیزاین های لوکس هستند. رنگ های طلایی و کروم هم دو رنگ هستند که در اکثر خانه ها ، ادارات ، سرویس های بهداشتی و غیره یافت می شود. در نهایت می رسیم به رنگ سفید که از معمول ترین  و کلاسیک ترین رنگ هر نوع شیر آلاتی است و می توان در هر جایی از آن استفاده کرد.

ست شیرآلات کلار مدل برلیان جزء شیر آلات توکار بوده و به راحتی نصب می شود و در آشپز خانه ، حمام ، دستشویی و روشویی می توان از آن استفاده کرد. یکی از نقاط قوت ست شیرآلات کلار مدل برلیان ، دسته های متنوع و فانتزی اما در عین حال راحت و کاربردی می باشد که تجربه کار کردن با آن را بسیار آسان و لذت بخش می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
برلیان
عنوان کالا
ست شیرآلات کلار مدل برلیان
برند
کلار پویا
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود