برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کلار مدل تنسو

ست شیرآلات کلار مدل تنسو، در رنگ های طلایی براق و کروم موجود بوده و مناسب برای استفاده در حمام، دستشویی، ظرفشویی و روشویی می باشد. ست شیرآلات کلار مدل تنسو همچنین از کارتریج با برند اروپایی بهره می برد که کیفیت انتقال توسط آن را چند برابر می نماید.

بیشتر بخوانید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کلار مدل تنسو

ست شیرآلات کلار مدل تنسو یک ست لوکس و زیبا از شرکت کلار می باشد که در رنگ های کروم و طلایی براق موجود است. با وجود کیفیت مرغوب این ست شیر آلات ، می توانید با خرید آن ها از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر ، از ۵ سال ضمانت و گارانتی رایگان نیز بهره مند شوید. ست شیرآلات کلار مدل تنسو را می توان در حمام ، دستشویی ، سرویس های بهداشتی ، روشویی و ظرفشویی مورد استفاده قرار داد و به کمک طراحی خاصی که دارد همه از کار با آن لذ می برند. ست شیرآلات کلار مدل تنسو شامل کارتریج با برند اصل اروپایی بوده و در تهیه و تولید آنها از مرغوب ترین مواد اولیه درجه یک استفاده شده تا از خرابی و فرسودگی این شیر آلات ، جلوگیری شود و برای مدتی طولانی از شیر آلات خود لذت ببرید. همچنین پوش خارجی براقی که دارد از نشستن خاک روی بدنه شیر ، جلوگیری می کند.

خرید ست شرآلات کلار مدل تنسو از مرجع ساختمانی چلونگر

ست شیرآلات کلار مدل تنسو دارای ابعاد ۲۵*۱۵*۵ سانتی متر است و به خاطر سایز کوچک و اتصالات توکار ، به راحتی نصب می شود. این ست شیر آلات زیبایی خاصی به طراحی محیط اطرافش می دهد. ست شیرآلات کلار مدل تنسو به کمک فیلتر های خود آب را با فشار مناسبی خارج می کند. این شیر آلات سبک بوده و با پوشش براقی که دارند برای مدتی طولانی تمیز می مانند. ست شیرآلات کلار مدل تنسو از آلیاژ برنج ساخته و شده و روکشی براق از جنس نیکل و کروم دارند همین سبب می شوند که زنگ نزنند. اگر به دنبال خرید شیر آلات مناسب برای استفاده در آشپزخانه  یا سرویس بهداشتی خانه خود هستید ؛ پیشنهاد مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر به شما مشتریان گرامی ، ست شیرآلات کلار مدل تنسو است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تنسو
عنوان کالا
ست شیرآلات کلار مدل تنسو
برند
کلار پویا
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود