برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

ست شیرآلات کلار مدل برمودا

ست شیرآلات کلار مدل برمودا، شامل شیرآلات توالت، روشویی، دوش و ظرفشویی می باشد. ست شیرآلات کلار مدل تنسو دارای کارتریج تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی بوده و بدنه آن از آلیاژ برنج تهیه شده است. ست شیرآلات کلار مدل تنسو 5 سال گارانتی را نیز دارا است.

بیشتر بخوانید
170,000,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • رزگلد
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

ست شیرآلات کلار مدل برمودا

ست شیرآلات کلار مدل برمودا، شامل شیرآلات توالت، روشویی، دوش و ظرفشویی می باشد. ست شیرآلات کلار مدل تنسو دارای کارتریج تولید شده توسط شرکت های معتبر اروپایی بوده و بدنه آن از آلیاژ برنج تهیه شده است. ست شیرآلات کلار مدل برمودا در سه رنگ طلایی ، نقره ای و سفید موجود بوده و انواع طراحی ها هم‌خوانی دارد. می توانید از رنگ طلایی در دیزاین های مجلسی و شیک استفاده کنید و یا رنگ نقره ای ست شیرآلات کلار مدل برمودا را در آشپز خانه های مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار دهید. البته رنگ سفید مات ست شیرآلات کلار مدل برمودا به دلیل اینکه رنگی نسبتاً خنثی است ؛ در اکثر طراحی های آشپزخانه های به روز و مدرن نیز استفاده می شود. لازم به ذکر است که ساختار خاص و کیفیت مرغوب ست شیرآلات کلار مدل برمودا افزون بر زیبایی ،‌ بسیار کار آمد است. شیر آلات روکار ست شیرآلات کلار مدل برمودا بسیار زیبا و جمع و جور بوده و به علت اتصالات توکار می توان به راحتی در هر فضایی آن را مورد استقاده قرار داد.

خرید ست شرآلات کلار مدل برمودا در مرجع ساختمانی چلونگر

از ویژگی های بارز ست شیرآلات کلار مدل برمودا می توان به ساختار اهرم های آن اشاره کرد که کارایی و استفاده از آن ها را آسان و لذت بخش می کند. این اهرم ها کاملاً نرم و روان بوده و به علت جنس مرغوب مصالح مورد استفاده در ساخت این شیر آلات ، با گذشت زمان ، خراب نمی شوند.

لازم به ذکر است که جنس بدنه ست شیرآلات کلار مدل برمودا تماماً از آلیاژ برنج در شرکت های معتبر اروپایی تهیه شده است. با خرید ست شیرآلات کلار مدل برمودا از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر از ۵ سال گارانتی روی این محصول نیز بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
برمودا
عنوان کالا
ست شیرآلات کلار مدل برمودا
برند
کلار پویا
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
برند کارتریج
اروپایی
گارانتی
5 سال

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود