برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا

آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا مناسب برای استفاده در انواع شیر های دارای استاندارد می باشد. این آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا می تواند با کاهش مقدار آب و افزایش فشار آن علاوه بر این که در مصرف آب صرفه جویی نماید همان مقدار آب مورد نظر شما را ایجاد نماید. این آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

بیشتر بخوانید
505,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا

آبفشان یا پرلاتور کاهنده مصرف آب بلندا مناسب برای شکل دادن به نحوه خروجی آب می باشد. این آبفشان دارای خاصیت کاهنده می باشد که می تواند به شما کمک نماید که بتوانید در مصرف آب صرف جویی بسیار زیادی بنمایید. آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا مناسب برای قرار گرفتن در سری انواع شیر های آب هم چون شیر ظرفشویی، دست شویی و شیر های سینک ها می باشد. آبفشان یا پرلاتور کاهنده مصرف آب بلندا دارای قیمت بسیار کمی می باشد. 

بهترین آب افشان کاهنده مصرف

این آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا دارای ویژگی های بسیاری هم چون کنترل جریان یکنواخت و ملایم آب، مخلوط کردن هوابا آب، کاهش مصرف انرژی برای تولید آب گرم می باشد. به کمک این ویژگی ها می توان در مصرف آب حدودا 30 درصد صرفه جویی نمود. این آبفشان یا پرلاتور کاهنده مصرف آب بلندا باعث می شود که میزان آب کمتری در فشار بیشتر از شیر آلات شما خارج شود. این ویژگی این آبفشان، باعث می شود که میزان مصرف آب کاهش پیدا کند و بتوان آن را در انواع لوله ها با فشار آب کم نیز استفاده نمود. خرید انواع شیر های با کیفیت در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
پلاتور
عنوان کالا
آبفشان (پرلاتور) کاهنده مصرف آب بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود