برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

بسته کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDB2

بسته کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDB2 دارای سر دوش کاهنده ، دو مدل پلاتور کاهنده آب برای شیر ظرفشویی و یک پلاتور شیر توالت می باشد. جنس بیشتر این محصولات کروم می باشد که سر دوش آن دارای خاصیت air turbo می باشد. این محصولات کمک بسیار زیادی در صرفه جویی آب بنماید.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

بسته کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDB2

این بسته یک بسته استثنایی می باشد که توسط شرکت بلندا عرضه شده است. چرا می گوییم استثنائی؟ به دلیل این که در این بسته یک سر دوش کاهنده به علاوه دو مدل پلاتور کاهنده آب برای شیر ظرفشویی و به علاوه یک پلاتور شیر توالت می باشد که قیمت این بسته از خرید تک به تک این محصولات بسیار کم تری می باشد. این محصولات دارای خاصیت کاهش مقدار آب خروجی از شیر می باشد که در مصرف آب صرفه جویی بسیار زیاد می شود. این کاهش میزان آب نتنها باعث نمی شود که میزان فشار آب خروجی کم شود بلکه میزان فشار آن را می افزاید. سر دوش آن دارای خاصیت air turbo می باشد.

بسته کاهنده مصرف HdB2

تمامی این محصولات دارای خاصیت آنتی باکتری می باشد که جرم و کثیفی به آن ها نمی ماند. بسته کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDB2 پیشنهاد کارشناسان ما به شما می باشد. دارای خاصیت ضد رسوب می باشد که رسوب نمی کنند و رسوبات حاصل از آب و لوله ها را به خود نمی گیرند. دارای بدنه ای از جنس abs می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HDB2
عنوان کالا
بسته کاهنده مصرف آب بلندا مدل HDB2
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود