برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی شاران مدل استایل پلاس

شیر روشویی شاران مدل استایل پلاس دارای پوشش نانو، ضد آب و با کیفیت بوده و دارای سنسور چشمی مخصوص برای قطع و جاری نمودن آب نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
62,100,000 ‎ریال 67,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی شاران مدل استایل پلاس

در دنیای امروزی یکی از مسائل مهمی که اکثریت مردم و سیاستمداران در مورد آن بحث می کنند و در حال تلاش برای رفع آن هستند، مسئله کمبود آب می باشد. کمبود آب که بیشتر بواسطه مصرف بی رویه آب بوجود آمده است، تا کنون انسان های زیادی را با مشکل مواجه کرده است. علاوه بر مصرف بی رویه، استفاده از وسایل و ابزار نامناسب و قدیمی یکی از عواملی است که باعث مصرف بی رویه و هدر رفت اب می شود و چون این عامل زیاد به چشم نمی آید باعث هدررفت مقادیر زیادی از آب می شود. اما با روی کار آمدن شیر الات  هوشمند، این مشکل در حال حل شدن است. در بسیار از مکان های عمومی مانند دستشویی های عمومی بسیار از افراد با بی توجهی پس از استفاده از شیر های آب آن را به حال خود رها می کنند و این امر باعث هدر رفت آب می شود.شیر آلات هوشمند و چشمی برای حل چنین مشکلاتی طراحی شده اند. آن ها دارای سنسور تشخیص حرکت می باشند که پس از اتمام شستشو آب را قطع کرده و از هدر رقتن آن جلوگیری به عمل می آورند. شیر الات چشمی هوشمند شاران یکی از از این تولیدکنندگان این نوع شیر بوده و دارای سابقه و تجربه ای عالی در زمینه تولید انواع شیر هوشمند و چشمی می باشد.

خرید شیر روشویی و چشمی شاران مدل استایل پلاس

شیر روشویی چشمی و هوشمند شاران مدل استایل پلاس دارای سنسور چشمی مورد تایید GROHE آلمان می باشد. این شیر دارای پوشش نانو و استیل ضد زنگ مطابق استاندارد جهانی به منظور جلوگیریاز ایجاد لک، رسوب، و زنگ زدگی است. شیر چشمی شاران مدل استایل پلاس تا 90 درصد در مصرف آب صرفه جویی می کند و هم چنین هم از برق و هم باتری قلمی برای فعال کردن چشمی آن می توان استفاده نمود. سنسور آن دارای قابلیت عملکرد لحظه ای بوده و همچنین قابلیت تنظیم حساسیت و تاخیر را دارا می باشد. تمامی قطعات آن استاندارد و ضد آب هستند. جنس شیر آلات شاران از استیل بوده و این به دلیل آن است که استیل بهداشت بهتری در مقایسه با برنج دارد و با آب واکنش نشان نمی دهد؛ بنابراین آب خروجی در طول زمان سمی نمی شود و جان کسانی که از آن استفاده می کنند را به خطر نمی اندازد.

شیر روشویی چشمی شاران استایل پلاس دارای دبی خروجی 3 لیتر بر ثانیه است و همچنین دارای اهرم تنظیم دما بر روی بدنه خود می باشد که بوسیله آن می توانید گرمی و سردی آب را کنترل نمایید.

همچنین به دلیل اینکه برای استفاده نیازی به تماس با این شیر ها نمی باشد، امکان انتقال بیماری در مکان های عمومی نیز کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
استایل پلاس
عنوان کالا
شیر روشویی شاران مدل استایل پلاس
برند
شاران
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
سیستم باز و بسته
چشمی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود