برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی شاران مدل رایان تک ورودی

شیر روشویی شاران مدل رایان تک ورودی مجهز به حسگر حراراتی بوده و عملکرد آن نیز لحظه ای و قابل تنطیم است و این شیر سازگان با محیط زیست نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی شاران مدل رایان تک ورودی

امروزه مصرف بی رویه آب باعث کمبود آن شده است. خیلی ها نسبت به مصرف آب بی اعتنا هستند و پس از استفاده شیر آب را درست نمی بندند، همین امر باعث می شود شیر آب چکه کند و در بلند مدت مقدار زیادی از آب به هدر برود. یکی از راه های مقابله با این مشکل استفاده از شیر الات چشمی می باشد. شیر الات هوشمند و چشمی به منظور مقابله با مشکل کمبود آب بر اثر مصرف بی رویه و یا هدر رفت آن به دلیل استفاده از شیر ها نا مرغوب و بی کیفیت اختراع، تولید و عرضه شدند که خیلی سریع به محبوبیت زیادی دست یافتند. محبوبیت زیاد آن ها به این دلیل بود که آن ها به خوبی می توانستند مشکل هدر رفت آب را حل نمایند. با مجهز بودن به سنسور های هوشمند چه از نوع حرکتی و چه از نوع حرارتی آن ها می توانند پس از استفاده شخصی از آب به صورت خودکار آب را قطع نمایند. شاران یکی از تولید کنندگان مطرح در این زمینه بوده که با تولید انواع شیر آلات هوشمند چشمی و حرارتی توانسته نیاز مشتریان را در استفاده از اینگونه شیر آلات رفع نماید.

فروش شیر روشویی شاران مدل رایان

شیر روشویی شاران مدل رایان تک ورودی، کاملاً مناسب برای استفاده در مکان های پر مصرف بوده زیرا بلافاصله پس از استفاده آب را قطع می کند؛ بنابراین از هدر رفت آب تا حد مطلوبی جلوگیری حاصل می شود البته همانطور که گفته شد میزان حساسیت سنسور این شیر قابل تنظیم است. این شیر که یکی از پرطرفدار ترین انواع شیر در ایران می باشد دارای خروجی آب 9 لیتر بر دقیقه است که در مقایسه با شیر آلات دیگر کمتر بوده و باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. این شیر از نوع تک ورودی بوده و این به این معنا می باشد که این شیر در لحظه فقط می تواند یا به منبع سرد متصل باشد و یا گرم، بنابراین بهتر است قبل از استفاده از این شیر نوع کاربرد خود از آن را مشخص نمایید. جنس آلیاژ بکار رفته در ساخت این محصول استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر اینکه عمر این محصول را بسیار بالا می برد از خوردگی آن نیز جلوگیری به عمل می آورد. آلیاژ استیل به دلیل اینکه بر خلاف آلیاژ های برنج و چدن که با آب واکنش نشان می دهند و مواد سمی و مضری را تولید می کنند، با آب واکنش نشان نمی دهد ماده ای بسیار مناسب برای تولید شیر آلات بهداشتی می باشد. قطعات بکار رفته در تولید شیر آلات شاران همچنین دارای استاندارد اتحادیه اروپا نیز می باشد بنابراین می توانید با خیال راحت آن را خریداری نموده و از آن استفاده نمایید. این محصول همچنین دارای 2 سال گارانتی تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رایان
عنوان کالا
شیر روشویی شاران مدل رایان تک ورودی
برند
شاران
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
سیستم باز و بسته
چشمی
نوع علم
علم متحرک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود