برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی شاران مدل رایان پلاس

شیر روشویی شاران مدل رایان پلاس دارای پایه بلند برای استفاده های گوناگون و همچنین در رنگ های سفید، کروم و طلایی براق موجود است و بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
37,260,000 ‎ریال 40,500,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • سفید
  • استیل
منبع تغذیه
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی شاران مدل رایان پلاس

شیر روشویی شاران مدل رایان پلاس تولید شده توسط شرکت شاران، یکی از برترین شرکت های تولید کننده شیر آلات بهداشتی هوشمند می باشد. مزایای استفاده از شیر های هوشمند این است که نیازی نیست پس از استفاده شیر آب را سفت نمایید تا از بسته بودن آن مطمئن شوید زیرا این شیر های آب خود مجهز به سنسور های حرارتی و حرکتی بوده که می توانند حرارت و یا حرکات بدن استفاده کننده را شناسایی کرده و پس از دریافت ننمودن هر گونه اثری از مصرف کننده، جریان آب را قطع نمایند. این امر هم سبب شستشوی سریع تر و راحتر دست و همچنین باعث جلوگیری از مصرف بی رویه آب می شود. بعضی مواقع ممکن است شخصی به دلیل عجله و یا بی احتیاطی نتواند شیر آب را کامل ببندد و این باعث می شود جریان آب هر چند کم در مدت طولانی بر قرار باشد که این باعث از دست رفتن حجم زیادی از این نعمت خدادی می گردد. بنابراین این شیر آلات در جهت حفظ آب و محیط زیست نیز عمل می کنند؛ به همین دلیل پر طرفدار بوده و فروش آن ها نیز بالا می باشد زیرا وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. شیر آلات شاران سری رایان از پرطرفدار ترین شیر های روشویی بوده که سنسور و قطعات به کار رفته در آن مورد تایید قاره اروپا می باشد.

فروش شیر روشویی شاران رایان پلاس

فلز بکار رفته در ساخت بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ بوده که به آن خاصیت ضد زنگی داده و علاوه بر آن دارای پوشش نانو بوده که باعث می شود این شیر ضد خش، ضد خورندگی، ضد رسوب و همچنین عمر بالا باشد. شیر روشویی شاران مدل رایان پلاس در سه رنگ کروم، طلایی براق و سفید وجود عرضه می شود. این شیر دارای خروجی آب 9 لیتر در دقیقه بوده که این مقدار 75 درصد کمتر از شیر های آب معمولی می باشد و در کنار سنسور آن، به خوبی از هدر رفت آبی جلوگیری می کند. همچنین سنسور آن هم از برق و هم از باتری قلمی استفاده می کند. سری رایان پلاس در مقایسه با سری رایان دارای پایه بلند تری می باشد بنابراین ممکن است کاربرد های آن نیز فرق داشته باشد. استفاده از آلیاژ استیل در این سری به دلیل اینکه استیل بر خلاف آلیاژ های برنج و چدن با آب واکنش نمی دهد و مواد سمی وارد آن نمی کند باعث بهبود کیفیت آن از نظر بهداشتی شده است. علم آن متحرک بوده و می توان آن را به جهات مختلف چرخاند. همچنین سنسور آن قابل تنظیم از نظر حساسیت و تاخیر می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رایان پلاس
عنوان کالا
شیر روشویی شاران مدل رایان پلاس
برند
شاران
کشور سازنده
ایران
وزن
2 کیلو گرم
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
نوع علم
علم متحرک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود