برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T

شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T مناسب برای استفاده در انواع دست شویی و سرویس های بعداشتی می باشد. شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T به دلیل این که به صورت توکار نصب می شود فضایی از سرویس بهداشتی شما را نمی گیرد. 

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T

شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T دارای سیستم باز و بست چشمی می باشد. معمولا به خاطر این که در شیر های قدیمی که از دسته های پیچی و فنری استفاده می شد که پس از مدتی قسمت دسته های باز و بست آن دچار خراب یا زنگ زدگی و یا واشر های آن سریع خراب می شود و کار باز و بست را برای شما سخت و مختل می نمود. به همین دلیل شرکت بلندا آمده و با قرار دادن سیستم لمسی، مشکلات قبلی را حذف نمود و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. این شیر حمام به صورت تو کار نصب می شود و پس از نصب فضای زیادی از فضای مکان مورده استفاده خود را نمی گیرد. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این شیر آب دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. این شیر آب لوکس دارای مجوز CE صادرات به اروپا می باشد که نشان از کیفیت از بالای آن می باشد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم ملی و جهانی است.

شیر آب چشمی توکار

کنترل گرما و میزان آب خروجی این شیر به وسیله قسمت چرخشی آن می باشد. به کمک این سیستم هوشمند می توان صرفه جویی زیادی در مصرف آب نمود. در تولید این شیر تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده است. این شیر آب دارای بهداشتی ترین شکل ممکن است. دارای خاصیت آنتی باکتریل می باشد. دوش توکار چشمی بلندا مدل HD353 B1به دلیل مجهز بودن به پلاتور کاهنده مصرف خروجی ثابت، از انتقال میکروب نیز جلوگیری می نماید و محیط بهداشتی تری را در اختیار شما ها قرار می دهد. به دلیل این که شما نیاز به دست زدن به این شیر برای کنترل آن می باشید بسیار بهداشتی است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD353 T
عنوان کالا
شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T
برند
بلندا

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود