برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی دیواری چشمی بلندا مدل HD133

روشویی دیواری چشمی بلندا مدل HD133 دارای بدنه ای از جنس استیل می باشد. این شیر بر روی دیوار دیوار نصب می شود که  می توان آن را  بر روی سینک ها و ظرفشویی هایی که دارای محفظه ای برای قرار گرفتن شیر آب نیستند مناسب است.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی دیواری چشمی بلندا مدل HD133

روشوی دیواری چشمی بلندا مدل HD133 دارای سیستم لمسی می باشد.کنترل میزان و گرمای آب این شیر به وسیله قسمت لمسی آن می باشد. به کمک این سیستم لمسی می توان صرفه جویی زیادی در مصرف آب کرد. در تولید تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده است که دارای بهداشتی ترین شکل ممکن است. دارای خاصیت آنتی باکتریل می باشد. روشویی دیواری چشمی بلندا مدل HD133 به دلیل مجهز بودن به پلاتور کاهنده مصرف خروجی ثابت، از انتقال میکروب نیز جلوگیری می نماید و محیط بهداشتی تری را در اختیار شما ها قرار می دهد. به دلیل این که شما نیاز به دست زدن به این شیر برای کنترل آن می باشید بسیار بهداشتی است

مزایای شیر روشویی دواری چشمی

شیر های قدیمی که از دسته های پیچی و فنری استفاده می کردند که پس از مدتی قسمت دسته های باز و بست آن بعضا گیر می کرد یا واشر های آن خراب می شود و کار باز و بست را برای شما سخت می کردند. به همین دلیل شرکت بلندا آمده و با قرار دادن سیستم لمسی، مشکلات قبلی را حذف نمود و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این برنج درجه یک دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ آن بسیار زیبا است. این محصول مجوز CE صادرات به اروپا را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD133
عنوان کالا
روشویی دیواری چشمی بلندا مدل HD133
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
کیفیت لعاب
درجه یک
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
جنس دسته
استیل
سیستم باز و بسته
چشمی
سیستم نصب
روکار دیواری
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود