برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622

پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622 یکی از جدید ترین شیر آلات چشمی شرکت بلندا می باشد. این پنل چشمی حمام را می توان در انواع حمام ها استفاده نمود. تجهیزات پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622 در درون آن می باشد که مزاحم شما نشود. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
40,500,000 ‎ریال 45,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622

پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622 دارای سیستم چشمی می باشد. شیر های قدیمی که از دسته های پیچی و فنری استفاده می کردند که پس از مدتی قسمت دسته های بعضا گیر می کرد یا واشر های آن خراب می شود و کار باز و بست را برای شما سخت می کردند. به همین دلیل شرکت بلندا آمده و با قرار دادن سیستم چشمی در آن مشکلات قبلی را حذف نمود و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این برنج درجه یک دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ آن بسیار زیبا اس که مناسب استفاده در بیشتر حمام ها موجود می باشد. این محصول مجوز CE صادرات به اروپا را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

مزایای شیر دوش چشمی HD 622

حالت کنترل آب این شیر به وسیله چشمی هوشمند آن است. به کمک این سیستم چشمی می توان صرفه جویی زیادی در مصرف آب کرد. در تولید پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622 تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده است که دارای بهداشتی ترین شکل ممکن است. دارای خاصیت آنتی باکتریل می باشد. این شیر به دلیل مجهز بودن به پلاتور کاهنده مصرف خروجی ثابت، از انتقال میکروب نیز جلوگیری می نماید و محیط بهداشتی تری را در اختیار شما ها قرار می دهد. به دلیل این که شما نیاز به دست زدن به این شیر برای کنترل آن می باشید بسیار بهداشتی است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD622
عنوان کالا
پنل دوش چشمی بلندا مدل HD622
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
جنس دسته
استیل
سیستم باز و بسته
چشمی
سیستم نصب
روکار دیواری
نوع علم
علم متحرک
جنس علم (آلیاژ)
استیل مات
طرح علم
خم
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود