برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128

شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128 دارای بدنه ای از جنس استی می باشد که این فلز استیل مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدن می باشد. شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128 را می توان در انواع مکان ها هم چون مدرسه دانشگاه مساجد و هتل ها استفاده نمود.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
21,600,000 ‎ریال 24,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128

شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128 دارای سیستم چشمی می باشد. شیر های قدیمی که از دسته های پیچی و فنری استفاده می کردند قسمت دسته های بعضا گیر می کرد یا واشر های آن خراب می شود و کار باز و بست را برای شما سخت می کردند. به همین دلیل شرکت بلندا آمده و با قرار دادن سیستم چشمی در آن مشکلات قبلی را حذف نمود و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این برنج درجه یک دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ آن بسیار زیبا اس که مناسب استفاده در بیشتر مکان های موجود می باشد. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

شیر آبخوری چشمی HD 128

حالت کنترل آب این شیر به وسیله چشمی هوشمند آن است. به کمک این سیستم چشمی می توان صرفه جویی زیادی در مصرف آب کرد. در تولید شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128 تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شده است که دارای بهداشتی ترین شکل ممکن است. دارای خاصیت آنتی باکتریل می باشد. این شیر به دلیل مجهز بودن به پلاتور کاهنده مصرف خروجی ثابت، از انتقال میکروب نیز به علت عدم تماس دست جلوگیری می نماید و محیط بهداشتی تری را در اختیار شما ها قرار می دهد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD128
عنوان کالا
شیر آبخوری چشمی بلندا مدل HD128
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
نوع رنگ
استاتیک
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
جنس دسته
استیل
سیستم باز و بسته
چشمی
سیستم نصب
روکار دیواری
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
نوع علم
علم ثابت
سایز علم
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
استیل مات
طرح علم
L

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود