برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B

شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B یکی از بهترین و جدید ترین شیر های تمام بهداشتی شرکت بلندا می باشد که آن را می توانید در انواع مکان های بهداشتی مانند اتاق عمل و آزمایشگاه ها استفاده نمود. شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B دارای بدنه ی برنجی است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
72,900,000 ‎ریال 81,000,000 ‎ریال
رنگ
  • کُروم
  • سفید
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B

شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B دارای سیستم کنترل هوشمند چشمی می باشد که به کمک این سیستم می توان به کمک حرکات دست و قرار گرفتن آن ها جلوی این چشمی آب این شیر را قطع و وصل نمایید. دارای سیستم on و off نیز می باشد که آب را قطع و وصل می نماید. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این برنج دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ طلایی و سفید آن بسیار زیبا اس که مناسب استفاده در بیشتر کاسه های روشویی می باشد که می توان آن را در سینک ها با طراحی زیبا و ساده استفاده نمود. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

خرید آنلاین HD 66 B

این شیر دارای سیستم چشمی با کیفیتی می باشد که با کار کردن با آن به مشکل نخواهید خورد. حالت کنترل این شیر به وسیله دسته اهرمی آن می باشد که می توان دما و فشار آب را به کمک آن تنظیم نمود. سیستم لمسی آن را می توان به کمک باتری های قلمی آلکالاین تغذیه کرد که با توجه به مصرف های معمولی حدودا بین یک تا دو سال را شارژ خواهد داشت. همچنین به کمک آداپتور مخصوص آن می توان از آن به صورت دائمی استفاده نمود. مصرف برق این آداپتور بسیار کم می باشد. به کمک این سیستم لمسی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود. بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که بت ضربه های معمولی دچار فرورفتگی نخواهد شد.

فواید استفاده از شیر HD 66 B

در تولید شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B از کلیه پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت تبعیت شده است که دارای بهداشتی ترین شکل ممکن است. این شیر به دلیل مجهز بودن به پرلاتور کاهنده مصرف خروجی ثابت از انتقال میکروب نیز به علت عدم تماس دست جلوگیری می نماید و محیط بهداشتی تری را در اختیار شما ها قرار می دهد. این محصول دارای قابلیت نصب روکار و توکار می باشد که با نصب آن در آزمایشگاه و اتاق های جراحی محیطی تمیز تر را در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD66B
عنوان کالا
شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل بلندا مدل HD66B
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
نوع رنگ
استاتیک
کیفیت لعاب
درجه یک
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
چشمی
ورودی آب
سرد - گرم
منبع تغذیه
باتری قلمی و آداپتور

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود