برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی چشمی بلندا مدل HD118

روشویی چشمی بلندا مدل HD118 را می توان به کسانی که به دنبال شیر چشمی روشویی برای خانه یا شرکت و... خود می خواهند بسیار مناسب باشد. این شیر دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد که دارای چشمی بسیار با کیفیتی می باشد. 

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
65,136,000 ‎ریال 70,800,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی چشمی بلندا مدل HD118

روشویی چشمی بندا مدل HD118 دارای سیستم کنترل هوشمند چشمی می باشد که به کمک این سیستم می توان به کمک حرکات دست و قرار گرفتن آن ها جلوی این چشمی آب این شیر را قطع و وصل نمایید. دارای سیستم on و off نیز می باشد که آب را قطع و وصل می نماید. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این برنج دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ طلایی و سفید آن بسیار زیبا اس که مناسب استفاده در بیشتر کاسه های روشویی می باشد که می توان آن را در سینک ها با طراحی زیبا و ساده استفاده نمود. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

شیر آب چشمی HD 118

این شیر دارای سیستم چشمی با کیفیتی می باشد که با کار کردن با آن به مشکل نخواهید خورد. حالت کنترل این شیر به وسیله دسته اهرمی آن می باشد که می توان دما و فشار آب را به کمک آن تنظیم نمود. سیستم لمسی آن را می توان به کمک باتری های قلمی آلکالاین تغذیه کرد که با توجه به مصرف های معمولی حدودا بین یک تا دو سال را شارژ خواهد داشت. همچنین به کمک آداپتور مخصوص آن می توان از آن به صورت دائمی استفاده نمود. مصرف برق این آداپتور بسیار کم می باشد. به کمک این سیستم لمسی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود. بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که بت ضربه های معمولی دچار فرورفتگی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD118
عنوان کالا
روشویی چشمی بلندا مدل HD118
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
نوع رنگ
استاتیک
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
چشمی
سیستم نصب
توکاسه
نوع علم
علم ثابت
ورودی آب
سرد - گرم
منبع تغذیه
باتری قلمی و آداپتور

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود