برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی چشمی بلندا مدل HD11

روشویی چشمی بلندا مدل HD11 دارای سیستم چشمی برای کنترل می باشد که این چشم به کمک باتری یا آداپتور 6 ولتی تغذیه می شود. روشویی چشمی بلندا مدل HD11 دارای بدنه ی برنجی می باشد که این شیر را تبدیل به یکی از بهترین شیر آلات چشمی بازار کرده است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
48,944,000 ‎ریال 53,200,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی مات
  • کُروم
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی چشمی بلندا مدل HD11

روشویی چشمی بندا مدل HD11 دارای سیستم کنترل هوشمند چشمی می باشد که به کمک این سیستم می توان به کمک حرکات دست و قرار گرفتن آن ها جلوی این چشمی آب این شیر را قطع و وصل نمایید. دارای سیستم on و off نیز می باشد که آب را قطع و وصل می نماید. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. این برنج دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ طلایی و سفید آن بسیار زیبا اس که مناسب استفاده در بیشتر کاسه های روشویی می باشد که می توان آن را در سینک ها با طراحی زیبا و ساده استفاده نمود. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

بهترین شیر آلات چشمی

این شیر دارای هر دو سیستم دستی و چشمی می باشد که در صورت از کار افتادن قسمت هوشمند و چشمی آن بتوانید از این شیر استفاده نمایید. حالت کنترل این شیر به وسیله دسته اهرمی آن می باشد که می توان دما و فشار آب را به کمک آن تنظیم نمود. سیستم لمسی آن را می توان به کمک باتری های قلمی آلکالاین تغذیه کرد که با توجه به مصرف های معمولی حدودا بین یک تا دو سال را شارژ خواهد داشت. همچنین به کمک آداپتور مخصوص آن می توان از آن به صورت دائمی استفاده نمود. مصرف برق این آداپتور بسیار کم می باشد. به کمک این سیستم لمسی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود. بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که بت ضربه های معمولی دچار فرورفتگی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD11
عنوان کالا
روشویی چشمی بلندا مدل HD11
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
طلایی- سفید
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
جنس دسته
برنج
سیستم نصب
توکاسه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
ورودی آب
سرد - گرم
منبع تغذیه
باتری قلمی و آداپتور

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود