برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر روشویی چشمی بلندا مدل HD110

روشویی چشمی بندا مدل HD110 دارای بدنه ای از جنس استیل می باشد که این بدنه ضد خش  ضد زنگ می باشد. روشویی چشمی بندا مدل HD110 دارای منبع تغذیه دوگانه برای چشمی خود می باشد که این منابع باتری قلمی و یا برق متناوب است.

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
62,928,000 ‎ریال 68,400,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر روشویی چشمی بلندا مدل HD110

شیر آب روشویی چشمی بلندا مدل HD110 دارای سیستم کنترل هوشمند چشمی می باشد که به کمک این سیستم می توان به کمک حرکات دست و قرار گرفتن آن ها جلوی این چشمی آب این شیر را قطع و وصل نمایید. دارای سیستم on و off نیز می باشد که آب را قطع و وصل می نماید. بدنه ی این شیر از جنس استیل درجه یک (stainless steel) می باشد. این استیل دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ آن مناب استفاده در بیشتر سینک های طرفشویی می باشد که می توان آن را در سینک ها با طراحی زیبا و ساده استفاده نمود. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و انواع افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

خرید شیر آب روشویی بنلدا

این شیر دارای هر دو سیستم دستی و چشمی می باشد که در صورت از کار افتادن قسمت هوشمند و چشمی آن بتوانید از این شیر استفاده نمایید. حالت کنترل این شیر به وسیله دسته اهرمی آن می باشد که می توان دما و فشار آب را به کمک آن تنظیم نمود. سیستم لمسی آن را می توان به کمک باتری های قلمی آلکالاین تغذیه کرد که با توجه به مصرف های معمولی حدودا بین یک تا دو سال را شارژ خواهد داشت. همچنین به کمک آداپتور مخصوص آن می توان از آن به صورت داعمی استفاده نمود. مصرف برق این آداپتور بسیار کم می باشد. به کمک این سیستم لمسی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود. بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که بت ضربه های معمولی دچار فرورفتگی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD110
عنوان کالا
روشویی چشمی بندا مدل HD110
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
سیستم باز و بسته
چشمی
سیستم نصب
توکار
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود