برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آشپزخانه شاوری لمسی بلندا

شیر آشپزخانه شاوری لمسی بلندا دارای رنگ کرومی استیلی می باشد که بدنه آن از جنس استیل درجه یک می باشد. این شیر به صورت لمسی می باشد که با لمس چند قسمت می توانید آن را کنترل و تنظیم نمایید. شیر آشپزخانه شاوری لمسی بلندا دارای قیمت مناسب است.

بیشتر بخوانید
48,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آشپزخانه شاوری لمسی بلندا

شیر آشپزخانه شاوری لمسی بلندا دارای سیستم کنترل هوشمند از مدل تاچ انگشتی (finger touch) می باشد که به کمک این سیستم می توان با یک لمس آب این شیر را قطع و وصل نمایید. هم چنین دارای سیستم on و off نیز می باشد. بدنه ی این شیر از جنس استیل درجه یک (stainless steel) می باشد. این استیل دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ آن به رنگ بیشتر سینک های طرفشویی می باشد که می توان آن را در سینک ها با طراحی زیبا و ساده استفاده نمود. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را دارد. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و انواع افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

شیر آب لمسی HD149

این شیر دارای هر دو سیستم دستی و لمسی می باشد که در صورت از کار افتاد یا شارژ تمام کردن قسمت هوشمند و لمسی آن بتوانید از این شیر استفاده نمایید. سیستم لمسی آن به کمک باتری های قلمی آلکالاین تغذیه می شود که با توجه به مصرف های معمولی حدودا بین یک تا دو سال را شارژ خواهد داشت. همچنین می توان آن را به کمک آداپتور 6 ولتی خود به برق متناوب شهری وصل نمود و از آن استفاده نمود. مصرف برق این آداپتور بسیار کم می باشد. به کمک این سیستم لمسی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود. بدنه آن بسیار مقاوم می باشد که بت ضربه های معمولی دچار فرورفتگی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HD149
عنوان کالا
شیر آشپزخانه شاوری لمسی بلندا
برند
بوتان
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
جنس بدنه (آلیاژ)
استیل
جنس دسته
استیل
سیستم باز و بسته
لمسی
نوع علم
علم متحرک
جنس علم (آلیاژ)
استیل مات
منبع تغذیه
باتری قلمی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود