برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر پدالی بلندا مدل HDP2

شیر پدالی بلندا مدل HDP2 یکی از جدید ترین محصولات شرکت بلندا می باشد که این محصول می توانید خرید بسیار مناسبی برای شما باشد. شیر پدالی بلندا مدل HDP2 دارای مکانیزم پدالی می باشد که می توانید به کمک پاهای خود آن را کنترل نمایید. 

بیشتر بخوانید
9,500,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر پدالی بلندا مدل HDP2

شیر پدالی بلندا مدل HDP2 دارای مکانیزم پدالی می باشد. می توان به کمک پا و قرار دادن رو ی این پدال، دست و صورت خود را بشویید. بدنه ی این شیر از جنس برنج درجه یک می باشد. بدنه ی برنجی درجه یک دارای خاصیت ضد زنگ می باشد. رنگ آن بسیار زیبا اس که مناسب استفاده در بیشتر کاسه های روشویی می باشد که می توان آن را در سینک ها با طراحی زیبا و ساده استفاده نمود. این محصول به قدری با کیفیت می باشد که مجوز صادرات به اروپا CE را نیز گرفته شده است. این شیر لوکس ساخت شرکت بلندا می باشد که این شرکت دارای انواع و اقسام افتخارات و استاندارد های مهم جهانی را می باشد.

مزایا شیر های پدالی 

حالت کنترل این شیر به وسیله دسته پدالی آن می باشد که می توان دما و فشار آب را به کمک آن تنظیم نمود. سیستم پدالی آن را می توان به کمکپا کنترل نمود که این سیستم اباعث صرفه جویی زیادی در مصرف آب می شود. در تولید  شیر پدالی بلندا مدل HDP2 کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت شده است که دارای بهداشتی ترین شکل ممکن است. این شیر به دلیل مجهز بودن به پرلاتور کاهنده مصرف خروجی ثابت از انتقال میکروب نیز به علت عدم تماس دست جلوگیری می نماید و محیط بهداشتی تری را در اختیار شما ها قرار می دهد. دارای خاصیت آنتی باکتریل می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
HDP2
عنوان کالا
شیر پدالی بلندا مدل HDP2
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
نوع رنگ
استاتیک
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
پدالی
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
نوع علم
علم ثابت
جنس علم (آلیاژ)
برنج
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود