برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی

شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی یکی از بهترین و جدید ترین شر های ساخته شده توسط شرکت kwc می باشد شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی در رنگ های زیادی تولید شده است که می توان  رنگ های مورد نظر خود که مناسب طراحی دکوراسین داخلی سرویس شما هستند را سفارش بدهید

بیشتر بخوانید
53,100,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • طلایی مات
  • کُروم
  • کُروم مات
  • سفید
  • مشکی
  • رزگلد
  • رزگلد مات
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی

شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی یکی از بهترین شیر های مخصوص دستشویی می باشد که به سختی زنگ می زند شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی به حالت کلاسیک طراحی و دیزاین شده است که دسته آن به صورت اهرمی طراحی شده است تا شما در هنگام استفاده از آن کمترین فشار را به خود وارد کرده و از آن به راحتی استفاده کنید. نحوه باز و بست کردن شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی به شکل مدرن و جدید می باشد که شما نیاز به فشار زیاد برای باز و بست کردن آن نیاز نداشته باشید و فقط با کمک کمی حرکت دادن حالت اهرمی آن میزان آب و همچنین گرمای آن را تنظیم نمایید. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی دارای یک خروجی می باشد. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی هم دارای ورودی برای آب گرم و هم آب سرد استفاده نمود. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی دارای نرخ آب دهی بالایی می باشد. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی ساخته شده توسط کشور خودمان ایران می باشد که تحت لیسانس سوئیس تولید شده است.

خرید اینترنتی شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی

شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی ساخت شرکت کی دبلیو سی (kwc) می باشد. شرکت کی دبلیو سی دارای دارای خط تولید در کشور های آلمان، ایالات متحده و ایتالیا می باشد که محصولات آن در کشور خودمان ایران نیز تولید می شود. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی دارای کارترج ساخت شرکت سدال کشور اسپانیا می باشد که دارای جنس سرامیکی است. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ برنج می باشد که بسیار با کیفیت و محکم می باشد. در شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی از آب افشان ساخت شرکت Neoperl Cache که یک شرکت آلمانی می باشد به همراه شلنگ پیسوار Ultra-flex ساخت شرکت Mateu اسپانیا  استفاده شده می باشد. شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی  در رنگ های رزگلد مات، رز گلد، سفید، طلا مات، طلایی، کروم، کروم مات و مشکی تولید شده است که شما می توانید بسته به سلیقه و طرح سرویس بهداشتی خانه خود، رنگ مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کلاسیک
عنوان کالا
شیر توالت کلاسیک کی دبلیو سی
برند
کی دبلیو سی KWC
کشور سازنده
ایران
کیفیت لعاب
درجه یک
برند کارتریج
Sedal - سدال اسپانیا
پلاتور (آبفشان)
Neoper آلمان
جنس علم (آلیاژ)
برنج

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود