برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توالت شودر مدل مارینو

شیر توالت شودر مدل مارینو دارای طراحی بسیار زیبایی است که به شما کمک می کند که خانه ی لوکسی داشته باشید. شیر توالت شودر مدل مارینو در چندین رنگ تولید شده است تا بتوانید رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. خرید شیر توالت شودر مدل مارینو

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
34,997,720 ‎ریال 38,041,000 ‎ریال
رنگ
  • طلایی براق
  • کُروم
  • مشکی طلایی
  • شیری کروم
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توالت شودر مدل مارینو

شیر توالت شودر مدل مارینو دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن باشد. دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن باشد. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای بدنه ای با به روز ترین طراحی های روز دنیا است تا استفاده از آن برای شما به راحت ترین نحو ممکن باشد. 

خرید شیر توالت مارینو

شیر توالت شودر مدل مارینو دارای قابلیت ضد زنگ است که در محیط های مرطوب دچار زنگ زدن نشود و هم چنین این شیر توالت شودر مدل مارینو عایق رطوبت است. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای بدنه ای از جنس برنج است. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای قابلیت تنظیم دمای آب به وسیله آب گرم و سرد است. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای کارتریج citec اسپانیا که یک کارتیج باکیفیت است. این کیفیت بالا باعث شده است که کارتریچ آن در برابر دما و فشار بالا مقاوم شود. شیر توالت شودر مدل مارینو دارای قیمت بسیار مناسبی است که شما می توانید آن را در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مارینو
عنوان کالا
شیر توالت شودر مدل مارینو
برند
شودر
کشور سازنده
ایران
رنگ
کروم
آبکاری
کروم
برند کارتریج
citec - سیتک اسپانیا

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود