برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توالت فیروزه مدل تینا جدید

اگر به دنبال یک شیر آب برای توالت خود میگردید از جنس برنج بوده و دارای خاصیت ضد خش باشد شیر توالت فیروزه مدل تینا جدید پیشنهاد کار شناسان ما به شما می باشد. شیر توالت فیروزه مدل تینا جدید دارای آبکاری کروم نیکل بوده که رنگ آن رزگلد است.

بیشتر بخوانید
11,580,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توالت فیروزه مدل تینا جدید

شیر شیر آفتابه فیروزه مدل تینا جدید یکی از زیباترین و بهترین شیر های ساخت شرکت گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه می باشد. در بدنه این شیر از بهترین جنس های بدنه ی روز استفاده شده است که به آن استحکام زیادی داده. بدنه این شیر از برنج و کروم ساخته شده که به آن خاصیت استحکام زیاد را داده است. بر روی این بدنه از یک لایه آبکاری به ضخامت 20 میکرون قرار گرفته شده است که این آبکاری از جنس فلز نیکل کروم می باشد. آبکاری آن به روش PVD انجام شده است. روش PVD باعث شده که این شیر بتواند در برابر انواع خش ها و ضربه ها مقاوم بوده و به سختی روی آن خش بیافتد. دارای بدنه ای ضد آب می باشد.

مزایای شیر توالت تینا جدید

شیر شیر توالت فیروزه مدل تینا جدید در بدنه خود از کارتریج سایز 35 دارد که نوع آن پایه کوتاه است. بدنه آن در برابر نفوذ گرما مقاوم بوده که گرما از درون آن به بیرون و برعکس انتقال نمی یابد که این باع می شود دست شما در اثر برخورد با قیسمت آب داغ آن نسوزد. گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه سعی کرده که شیر روشویی فیروزه مدل تینا جدید را به بهداشتی ترین نحو ممکن تولد نماید به همین دلیل است بر روی آن از نوعی عایق استفاده شده است که به آن خاصیت ضد باکتریل داده است. بدنه آن در برابر انواع اشعه های خورشیدی به خصوص پرتوی فرابنفش مقاوم می باشد. برای کنترل این شیر از سیستم باز و بست اهرمی استفاده شده است که این سیستم کار کنترل دمای آب را برای شما راحت تر می کند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
تینا جدید
عنوان کالا
شیر توالت فیروزه مدل تینا جدید
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
طلایی مات
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
روکار دیواری
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود