برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر آفتابه فیروزه مدل رویال

شیر آفتابه فیروزه مدل رویال یکی از جدید ترین و بهترین محصولات شرکت شیر آلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه می باشد. شیر آفتابه فیروزه مدل رویال دارای بدنه برنجی کرومی می باشد که بسیار مقاوم در برابر شکستن و  انواع خش می باشد.

بیشتر بخوانید
6,730,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر آفتابه فیروزه مدل رویال

گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه یکی از بهترین شرکت های تولید شیر آلات خانه می باشد که کار و تولید خود را از سال 1379 شروع کرده است. شرکت فیروزه در این مدت کم توانسته جوایز و افتخارات بسیار مهمی همچون استاندارد ملی ایران را کسب نماید. محصولات این شرکت معمولا دارای 5 سال ضمانت و 10سال خدمات پس از فروش را می باشند. شرکت فیروزه همواره تولید های خود را بر پایه جذب مشتری و تلاش برای رفع نیاز های آن ها انجام است. به این دلیل است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی می باشند. نوع کارتریج به کار رفته در آن به صورت پایه کوتاه می باشد. دارای ورودی های آب گرم و سرد می باشد. این شیر لوکس دارای ترکیب رنگ بسیار زیبایی می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود و در طراحی داخلی خانه خود استفاده نمایید. شیر دستشویی فیروزه مدل رویال دارای بدنه ای بسیار مقاومی از جنس کروم برنج می باشد که بر روی آن آبکاری از جنس نیکل کروم کشیده شده است. آبکاری انجام شده بر روی آن دارای خاصیت ضد آب و ضد لک است که در اثر آب، رنگ این شیر با کیفیت تغییر نمی کند و بدنه آن اصلا زنگ نمی زند.

شیر دستشویی رویال

بر روی این شیر آفتابه رویال از آبکاری به روش PVD انجام شده است که فلز های موجود در این آبکار نیکل کروم می باشد. این شیر خصوصیات بسیاری را به خاطر نوع آبکاری درجه یک خود پیدا کرده است. یکی از مهم ترین از این خاصیت ها این است که این شیر فیروزه در برابر خش و لکه بسیار مقاوم است که به سختی آن خش می گیرد. دارای خاصیت آنتی باکتریال است که بر روی آن اصلا باکتری و جرم و کثیفی نمی ماند و شیر به صورت بهداشتی ترین شکل تولید شده است. برای تمیز کردن و شست و شوی آن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بر روی این پارچه می توان از صابون و حتی سرکه رقیق شده استفاده نمود تا به بدنه آن آسیب نرسد. بدنه آن مقاوم در برابر حرارت و اشعه فرا بنفش می باشد که در اثر گرمای شیر آب داغ اصلا بدنه آن داغ نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
رویال
عنوان کالا
شیر آفتابه فیروزه مدل رویال
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
رزگلد
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
روکار
نوع کارتریج
پایه بلند
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود