برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توالت فیروزه مدل ماهان

شیر توالت آفتابه فیروزه مدل ماهان  دارای بدنه ی  برنجی و کرومی می باشد. شیر توالت آفتابه فیروزه مدل ماهان  دارای 4 رنگ  سفید - مشکی طلایی - طلایی - رزگلد است. بر روی برنه این شیر آفتابه آبکاری PVD  کشیده شده . داراری حالت ضد باکتری می باشد.

بیشتر بخوانید
7,550,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توالت فیروزه مدل ماهان

گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه یکی از بهترین شرکت های تولید شیر آب های خانه ها می باشد. این شرکت در این مدت کم توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را همچون استاندارد ملی ایران را کسب نماید. محصولات این شرکت دارای 5 سال ضمانت و 10سال خدمات پس از فروش را می باشند. شعار شرکت فیروزه همواره بر پایه مشتری مداری بوده است که به این دلیل است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی هستد. شیر آفتابه فیروزه مدل ماهان دارای بدنه ای محکمی از جنس کروم و برنج می باشد که بر روی آن آبکاری با کیفیتی کشیده شده است. آبکاری انجام شده بر روی آن دارای خاصیت ضد آب و ضد لک است که در اثر آب، رنگ این شیر با کیفیت تغییر نمی کند و بدنه آن اصلا زنگ نمی زند. نوع کارتریج آن به صورت پایه کوتاه می باشد که سایز آن 35 است. دارای ورودی های آب گرم و سرد می باشد. این شیر لوکس دارای 5 ترکیب رنگ می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود و رنگ مورد نیاز در طراحی داخلی خانه خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید.

شیر آلات توالت

بر روی این شیر توالت ماهان از آبکاری از مدل PVD کشیده شده است که فلز های موجود در این آب کار نیکل کروم می باشد. این شیر خصوصیات بسیاری را به خاطر نوع آبکاری خود دارد. یکی از مهم ترین از این خاصیت ها این است که این شیر فیروزه در برابر خش و لکه بسیار مقاوم است که به سختی آن خش می گیرد. دارای خاصیت آنتی باکتریل است که بر روی آن اصلا باکتری و جرم نمی ماند و شیر به صورت بهداشتی ترین شکل تولید شده است. برای تمیز کردن و شوست و شوی آن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بر روی این پارچه می توان از صابون و حتی سرکه رقیق شده استفاده نمود تا به بدنه آن آسیب نرسد. بدنه آن مقاوم در برابر حرارت می باشد که در اثر گرمای شیر آب داغ اصلا بدنه آن داغ نمی شود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ماهان
عنوان کالا
شیر توالت فیروزه مدل ماهان
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید - مشکی طلایی - طلایی - رزگلد
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
روکار دیواری
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
کیفیت کارتریج
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود