برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیر توالت فیروزه مدل مهر

 شیر توالت فیروزه مدل مهر یک شیر با کیفیت می باشد که برای تولیت های ایرانی بسیار مناسب است. این شیر از بهترین جنس های ساخت تولید شده که بدنه آن برنجی است. بر روی این بدنه برنجی از آبکاری PVD استفاده کرده اند که به آن خاصیت آنتی باکتریل داده است.

بیشتر بخوانید
4,160,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیر توالت فیروزه مدل مهر

گروه شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فیروزه از سال 1379 شروع به ساختن انواع شیر آلات خانه کرده است. این شرکت در این مدت توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را کسب نماید. اخذ استاندارد ملی ایران و 5سال ضمانت و 10سال خدمات پس از فروش تنها جزوی از افتخارات این شرکت بزرگ می باشد. شرکت فیروزه همواره شعار خود را بر پایه مشتری مداری استوار کرده است. پس به این دلیل است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. شیر توالت فیروزه مدل مهر دارای بدنه کروم و برنجی می باشد که بر روی آن از دو رنگ کروم یا سفید طلایی استفاده شده می باشد. نوع رنگ آن ضد آب می باشد که در اثر آب، رنگ این شیر با کیفیت تغییر نمی کند و بدنه آن اصلا زنگ نمی زند. نوع کارتریج آن به صورت پایه کوتاه می باشد که سایز آن 35 است. دارای ورودی های آب این شیر لوکس گرم و سرد می باشد.

شیر توالت برنجی

بر روی این شیر توالت فیروزه مدل مهر از آبکاریPVD مدل استفاده شده است. خصوصیات بسیاری به کمک آبکاری PVD این محصول پیدا کرده است. در برابر خش و ضربه بسیار مقاوم است که بر روی آن به سختی خش می افتد. دارای خاصیت آنتی باکتریال است که بر روی آن اصلا باکتری و جرم نمی ماند و شیر به صورت بهداشتی ترین شکل تولید شده است. مقاوم در برابر حرارت خورشید می باشد که در اثر ماندن زیر افتاب و گرما اصلا بدنه آن داغ نمی شود. برای تمیز کردن بهتر است از پارچه نرم استفاده کرد. بر روی این پارچه می توان از صابون و حتی سرکه رقیق شده استفاده نمود تا به بدنه آن آسیب نرسد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مهر
عنوان کالا
شیر توالت فیروزه مدل مهر
برند
فیروزه
کشور سازنده
ایران
کیفیت رنگ
○○●●●●●
آبکاری
نیکل کروم
روش آبکاری
PVD
ضخامت آبکاری
20 میکرون
کیفیت آبکاری
○○●●●●●
جنس بدنه (آلیاژ)
برنج
جنس دسته
برنج
سیستم باز و بسته
اهرمی
سیستم نصب
روکار دیواری
زیربندی
تک پیچ
سایز کارتریج
35
نوع کارتریج
پایه کوتاه
پلاتور (آبفشان)
معمولی خوب
کیفیت پلاتور
○○●●●●●
سایز پایه
کوتاه
سایز علم
کوتاه
جنس علم (آلیاژ)
برنج
گارانتی
5 سال
خدمات پس از فروش
10 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○○●●●●●
رتبه کیفیت
○○●●●●●
ورودی آب
سرد - گرم

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود