برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه اخوان H61-MF

هود شومینه اخوان H61-MF یساخت شرکت اخوان می باشد که با نصب آن در خانه خود حالت لوکسی را به خانه خود بدهید . این هود دارای موتور توربو چهار دور می باشد که مکش آن 700 متر مکعب است. این هود در رنگ مشکی تولید شده است که دارای کلید های لمسی می باشد

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
35,289,835 ‎ریال 36,381,273 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود شومینه اخوان H61-MF

کاربرد اصلی هود ها در جذب دود و ذرات چربی و حتی بوی حاصل از پختن غذا و ایجاد هوای ایزوله تر می باشد. صفحه نمایش این هود از نوع LCD می باشد. به کمک کلید های لمسی و ریموت کنترل این هود که در این هود زیبا تعبیه شده است می توان این هود را کنترل نمود. بدنه این هود از جنس مدل آلیاژ مقاومی می باشد که ضد زنگ است. بر روی موتور این هود پلاستیک پروپیلن الیاف دار کشیده شده است. این پلاستیک باعث شده که صدای این هود کم شود. صدای بسیار کمی توسط این هود به اندازه56 DB تولید می شود. صدای تولید شده توسط این هود اصلا گوش ها را اذیت نمی کند و کاملا در فرنکانس معمول گوش می باشد. این هود لوکس دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه می باشد می توان این فیلتر ها را در صورت کثیف شدن شست و شو داد. فیلترهای آلومینیومی به بهترین شکل ممکن ذرات چربی حاصل از پخت و پز را جذب خود می کند. این فیلتر قابلیت تعویض دارد.

مزایای هود H61 -MF

طراحی بدنه این هود مجلل به حالت شومینه است که رنگ آن مشکی می باشد. دارای شیشه مشکی رنگی که جنس آن نشکن می باشد است. هود شومینه اخوان H61-MF همراه با دود کش از جنس بسیار عالی است. این هود کاملا باید بر روی اجاق گاز شما قرار می گیرد تا بتواند دوده ها بهتر به درون خود بکشد برای همین در خرید این مدل هود ها ابعاد بسیار مهم می باشد. برای روشنایی از مدل لامپ های LED مدل SMD در این هود استفاده شده است که این مدل لامپ های کم مصرف نسبت به بقیه لامپ ها نور بیشتری را تولید می کند. . هود فول آپشن اخوان دارای این هود دارای موتور توربو چهار دور است می تواند مکش زیادی را تولید کند. مکش این هود 700 متر مکعب بر ساعت است. هود شومینه اخوان H61-MF دارای طول و عرض 50در 90 سانتی متری است که مناسب برای اجاق گاز شما می باشد.

خرید هود H61 -Mf

این مدل هود ساخته کارخانه صنعتی اخوان باشد. شرکت اخوان توانسته با ساخت این مدل هود ها فروش قسمت عظیمی از بازار فروش لوازم آشپزخانه را بگیرد. شرکت اخوان توانسته در سال های گذشته تندیس ها و افتخارات داخلی و بین المللی را کسب نماید. گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت رعایت حقوق مصرف کننده، گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف کنندگان، گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف کنندگان و اجلاس مدیر شایسته ملی منتخب موسسه استاندارد جشنواره مدیران و تولیدکنندگان و... تنها جزوی از این افتخارات می باشند. کارخانه صنعتی اخوان جم در سال 1348 با در استان تهران و توسط آقای محسن اخوان جم تاسيس گرديد و از آن موقع تا به حال در حال تولید وسایل با کیفیت تر از روز قبل می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H61-MF
عنوان کالا
هود شومینه اخوان H61-MF
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
90 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
رنگ
مشکی
میزان صدا
56 DB
تعداد دور موتور
4 دور
نورپردازی
SMD
موتور
توربو
قدرت مکش
700 متر مکعب در ساعت
تایمر
ندارد
فیلتر آلومینیومی
چند لایه
سنسور دما
دارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود