برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه اخوان H 11

گروه صنعتی اخوان جم

هود شومینه اخوان

  • نوع هود : شومینه ای
  • ابعاد هود : cm 50*90
  • رنگ : استیل
  • نمای ظاهری : شیشه و استیل
  • دور موتور : 3 دور
  • قدرت مکش موتور : 700 مترمکعب
  • میزان صدا : کم
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
25,172,202 ‎ریال 25,950,724 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

گروه صنعتی اخوان جم

هود شومینه اخوان H11

هود آشپزخانه اخوان مدل H11 از نوع هود شومینه ای می باشد. امروزه انواع هود شومینه ای به دلیل شکل زیبای آن به سرعت در میان مردم رواج یافته است و محبوبیت بسیاری دارد. نمای ظاهری این نوع هود آشپزخانه معمولا به صورت استیل می باشد. این نوع نمای ظاهری می تواند مزیتی داشته باشد و آن نگهداری آسان می باشد. ساختار آنها از فلزات اکسید نشدنی از قبیل مس بوده که قابلیت مقاومت در برابر گرما را دارند. انواع هود شومینه ای که معمولا دودکش دار هستند به طور مستقیم به دیوار وصل می شوند.  

عرض این هود 90 سانتی متر است. می توان گفت که عرض هود یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه می باشد. معمولا عرض هود بایستی با عرض اجاق گاز رومیزی و یا اجاق گاز مبله برابر باشد. در این مورد باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. زیرا در صورتی که عرض هود کمتر از اجاق گاز باشد، در میزان بازدهی آن اثرگذار است و بازدهی آن را کاهش می دهد. همچنین قادر به جذب تمامی ذرات چربی نخواهد بود. پس در هنگام خرید هود آشپزخانه حسابی حواس خود را جمع کرده و عرض هود را در نظر بگیرید.

هود اخوان مدل H11 دارای صفحه نمایشی جهت نمایش وضعیت هود از قبیل خاموش یا روشن بودن ، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و ... می باشد. به طور کلی به دو روش می توان تنظیمات انواع هود آشپزخانه را کنترل کرد. در واقع پنل تنظیمات صفحه نمایش به دو صورت لمسی یا کلیدی بوده که هر کدام کاربری خاص خود را دارند. صفحه نمایش هود اخوان مدل H11 دارای پنل تنظیماتی از نوع کلیدی می باشد. در این نوع صفحه نمایش به کمک کلیدهای مکانیکی که معمولا بر روی بدنه هود قرار دارد، می توان خاموش و روشن کردن، دور موتور و همچنین چراغ آن را کنترل کرد.

 قدرت مکشی که هود اخوان مدل H11 از آن بهره می برد، 700 متر مکعب بر ساعت می باشد. این بدان معنی بوده که هود اخوان مدل H11 قادر است مقدار 700 متر مکعب، گاز را در ساعت به طرف خود بکشد. همانطور که می دانیم کاربرد هود آشپزخانه در جذب دود و ذرات چربی حاصل از پختن غذا می باشد. این ذرات بخار شده و به صورت گاز در هوا پخش می شود که واحد آن بر حسب متر مکعب می باشد. از همین روست که قدرت مکش موتورهای مختلف بر حسب متر مکعب بر ساعت بیان می شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید هر چه قدرت مکش موتور بیشتر باشد، قادر به جذب متر مکعب بیشتری از ذرات موجود در هوا خواهد بود.

پوسته موتوری که هود اخوان مدل H11 از آن بهره می برد، از نوع پلاستیکی می باشد. همه از صدای زیاد هود آشپزخانه فراری هستیم و می دانیم که موتورهای فلزی به دلیل ساختار خاص خود صدایی بیشتر از مدل های پلاستیکی دارند. به همین دلیل اخوان در هود مدل H11 از پلاستیکی مخصوص به نام پروپیلن الیاف دار استفاده کرده که به کاهش صدای هود کمک بسیاری کرده است. از طرفی دیگر پروپیلن الیاف دار نسوز بوده و در مقابل حرارت بالایی که در هود ایجاد می شود، بسیار مقاوم است.

موتور این هود قابلیت کارکرد در 3 دور را داراست. این بدان معنی است که می توان از هود در 3 سرعت مختلف استفاده کرد. روش استفاده از آن نیز بدین شکل است که به طور مثال برای مواقعی که از تعداد کمی از شعله های گاز استفاده می کنید، از دور کند موتور و برای زمان هایی که برایتان مهمان آمده و به تمام شعله های اجاق گاز رومیزی نیاز دارید، از دور تند موتور استفاده می کنید. هر چه دور موتور بالاتر رود، صدای آن نیز بیشتر می شود و این امری طبیعی است.

فیلتر های هود در بازار به دو صورت آلومینیومی و ذغالی یافت می شود. فیلتری که در هود اخوان مدل H11 وجود دارد، از نوع آلومینیومی می باشد.فیلترهای آلومینیومی به بهترین شکل ممکن ذرات چربی حاصل از پخت و پز را جذب کرده و مانع از ورود این ذرات سمی به داخل هود می شوند. همچنین این فیلترها قابل شستشو و استفاده مجدد می باشند

هود اخوان مدل H11 از لامپ های LED-SMD بهره می برد

توجه به میزان صدای هود آشپزخانه یکی از فاکتورهای دیگر برای خرید هود میباشد. باید دقت داشت که هودی که انتخاب میکنید دارای صدای استانداردی باشد تا زمانی که آن را روشن میکنید صدای آن برای شما و اعضای خانوده‌تان آزار دهنده نباشد. میزان صدایی که این هود ایجاد می کند، کمتر از 60 دسی بل می باشد. می توان گفت هودهایی که میزان صدایی بین 60 تا 65 دسی بل دارند، دارای صدایی طبیعی می باشند

همراه با گارانتی 18 ماهه اخوان

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H 11
عنوان کالا
هود شومینه اخوان H 11
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
90 سانتی متر
عمق
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
میزان صدا
کم صدا
نورپردازی
SMD
قدرت مکش
قوی
فیلتر آلومینیومی
چند لایه
کلید لمسی
ندارد
نمایشگر دیجیتال
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود