برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه اخوان H 11-80

هود شومینه اخوان H 11-80 دارای بدنه استیلی رنگ می باشد که در رنگ استیل و طراحی شکیل تولید شده است. این هود دارای طول 80 سانتی متری و عمق 50 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده در انواع اشپزخانه های لوکس می باشد. هود شومینه اخوان H 11-80 دارای قیمت کمی می باشد. خرید  باکیفبت ترین هود در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
25,172,202 ‎ریال 25,950,724 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود شومینه اخوان H 11-80

شرکت اخوان یک شرکت بسیار معروف در تولید انواع لوازم آشپزخانه می باشد. شرکت اخوان توانسته در سال های گذشته تندیس ها و افتخارات داخلی و بین المللی را کسب نماید. گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت رعایت حقوق مصرف کننده، گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف کنندگان، گواهینامه کشوری رعایت حقوق مصرف کنندگان و اجلاس مدیر شایسته ملی منتخب موسسه استاندارد جشنواره مدیران و تولیدکنندگان و... جزوی از این افتخارات می باشند. کارخانجات صنعتي اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران و توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد.

خرید هود شومینه ای H 11-80

هود شومینه ای H11-80 دارای عمق 50 سانتی متری و طول 80 سانتی متری است. یکی از مهم ترین ویژگی های این شومینه ای قدرت مکش قوی آن می باشد که تمامی بو ها و دوده ها به درون هود مکش می کند و از خانه شما خارج شود. این هود با وجود این مکش قویی، صدای بسیار کمی را تولید می کند. هود شومینه اخوان H 11-80 دارای دود کش قابل تنظیم و کلید های معمولی می باشد. این هود لوکس دارای فیلتر آلومینیمی چند لایه می باشد. برای روشنایی و نورپردازی آن از لامپ مدل SMD استفاده شده است که با توجه مصرف آن ها درخشندگی بیشتری را نسبت به بقیه هود ها می دهد. بدنه این هود مجلل از استیل ساخته شده که رنگ استیلی آن بسیار زیبا می باشد. دارای شیشه محدب می باشد که بتواند دوده ها را بهتر به درون خود بکشد. این هود دارای صفحه نمایش LCD می باشد که بتوانید به کمک آن هود را راحت تر کنترل نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H 11-80
عنوان کالا
هود شومینه اخوان H 11-80
برند
اخوان
کشور سازنده
ایران
طول
80 سانتی متر
عمق
50 سانتی متر
رنگ
استیل مات
میزان صدا
کم صدا
نورپردازی
SMD
قدرت مکش
قوی
فیلتر آلومینیومی
دارد
کلید لمسی
ندارد
نمایشگر دیجیتال
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود