برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای توربولاین مدل اوریکس توربو

یکی از زیباترین هودهای موجود در بازار ، هود اوریکس یا به عبارتی دیگر هود اریکس توربولاین است. برای تجهیز مدرن آشپزخانه خود با بهترین لوازم آشپزخانه و کالای ساختمانی، می توانید به مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر مراجه فرمایید. هود اریکس دارای زاویه 45 درجه می باشد و طراحی لوکسی به آشپزخانه شما می دهد.

بیشتر بخوانید
58,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

هود توربولاین مدل اریکس توربو

این هود بسیار زیبا و مدرن ساخت کارخانه مس تحت عنوان برند توربولاین می باشد. هود اریکس توربو دارای صدای کم و قدرت مکش بالا است که کلیه بوی غذا، دود و چربی معلق در هوای حاصل از پخت و پز را از بین می برد. این هود آشپزخانه به صورت مورب با زاویه 45 درجه نسبت به صفحه اجاق گاز قرار می گیرد. با قدرت موتور بالایی که دارد، برخلاف هودهای 45 درجه دیگر، کلیه بو و دودها را از بین می برد. موتور این هود، توربوی ایتالیایی با حلزونی چهار دور با مکش 1100 متر مکعب بر ساعت است که به خوبی کلیه بوهای حاصل شده از پخت و پز را می کشد. نمای این هود شیشه ای از جنس سکوریت مقاوم و نشکن است که کار تمیز کردن را برای شما آسان می کند.

نگاهی کلی به هود اریکس توربو

مجهز به موتور ایتالیایی توربو با حلزونی فلزی چهار دور با مکش 1100 متر مکعب در ساعت است. دارای لامپ LED کم مصرف بوده و دارای دو عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو می باشد. کلیدهای لمسی و نمایشگر دیجیتال به همراه تایمر و ریموت کنترل دارد و به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا مجهز است. در سایز 90 سانتیمتر ساخته شده و میزان صدای آن فقط 58 دسی بل است.

خرید هود اریکس توربو

شما می توانید هود اریکس یا اوریکس را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر به راحتی و به صورت اینترنتی تهیه فرمایید.
هود اریکس توربو مجهز به 2 فیلتر آلومینیومی سه لایه قابل شستشو می باشد. کنترل قسمت های هود توسط کلیدهای لمسی می باشد و دارای ریموت کنترل نیز است. روشنایی آن از طریق چراغ های LED کم مصرف می باشد که دارای نور یکسان و بسیار زیبا است. دارای تایمر خاموش شدن خودکار و سنسور حساس به بو و دود است و همچنین دارای سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا می باشد.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Oryx - Turbo
عنوان کالا
هود شومینه ای توربولاین مدل اوریکس توربو
برند
مس-توربولاین
میزان صدا
کم صدا
توضیحات
مجهز به سیستم جدید خروجی هوا جهت کاهش صدا
نورپردازی
لامپ LED کم مصرف
موتور
ایتالیایی توربو
حلزونی
فلزی چهار دور
قدرت مکش
780 مترمکعب در ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
ندارد
کلید لمسی
دارد
نمایشگر دیجیتال
دارد
ریموت کنترل
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود