برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای آلتون مدل H310

لــوازم خانگی آلتــــون

هود مورب آلتــون

  • نوع هود : مورب
  • رنگ : مشکی 
  • تعداد دور موتور : چهار دور
  • تعداد موتور : تک موتور
  • کنترل از راه دور : دارد
  • تایمر : دارد 
  • نوع کلید : لمسی
  • قدرت مکش : 750 متر مکعب بر ساعت
  • دارای 18 ماه ضمانت کارخانه 
بیشتر بخوانید
31,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لـــوازم خانگی  آلتـــون

هود مورب  آلتون مدل H310

 هود آشپزخانه آلتون از موتوری تمام فلزی بهره می برد که دارای قدرت مکش 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت می باشد. این موتور از نوع توربو چهار دور بوده و به سنسور دود، گاز و حرارت مجهز می‌باشد.از دیگر ویژگی های هود آلتون می توان به لامپ SMD و شدت صدای 56 تا 63 دسی بل اشاره کرد. این شرکت به تولید هود مخفی و هود مورب می پردازد.

قبل از خرید هود آشپزخانه بایستی به نوع طراحی کابینت آشپزخانه هود دقت کنید و با توجه به آن هود آشپزخانه مناسب را خریداری نمایید. در این ضمینه مدل های مختلفی از هود آشپزخانه مانند هود زیر کابینتی ، هود مخفی ، هود جزیره ، هود مورب و هود شومینه ای در بازار موجود می باشند.همانطور که از شکل مشخص است هود آشپزخانه آلتون مدل H310 از نوع هود مورب  می باشد. امروزه مدل های مختلف هود مورب با توجه به طراحی مدرن و کاربرپسند خود مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است. این نوع هود آشپزخانه در رنگ های سفید یا مشکی و با شکل های مستطیلی و یا منحنی تولید می شود. نمای ظاهری آن نیز به شکل شیشه ای و در برخی اوقات با ترکیب شیشه و استیل همراه است و نیز بر روی دیوار نصب می‌شود.

عرض این هود 90 سانتی متر است. می توان گفت که عرض هود یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه می باشد. معمولا عرض هود بایستی با عرض اجاق گاز رومیزی و یا اجاق گاز مبله برابر باشد. همچنین قادر به جذب تمامی ذرات چربی نخواهد بود. پس در هنگام خرید هود آشپزخانه حسابی حواس خود را جمع کرده و عرض هود را در نظر بگیرید.

هود آلتون مدل H310 دارای صفحه نمایشی جهت نمایش وضعیت هود از قبیل خاموش یا روشن بودن ، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و ... می باشد.صفحه نمایش هود آلتون مدل H310 دارای پنل تنظیماتی از نوع لمسی می باشد. لمسی بودن  این پنل بدین معناست که شما کاربری بسیار راحت تری را تجربه کرده و تنها با لمس آن می توانید تنظیمات هود آشپزخانه را به دلخواه خود تغییر دهید.

 قدرت مکشی که هود آلتون مدل H310 از آن بهره می برد، 750 متر مکعب بر ساعت می باشد. این بدان معنی بوده که هود آلتون مدل H310 قادر است مقدار 750 متر مکعب، گاز را در ساعت به طرف خود بکشد.این ذرات بخار شده و به صورت گاز در هوا پخش می شود که واحد آن بر حسب متر مکعب می باشد. از همین روست که قدرت مکش موتورهای مختلف بر حسب متر مکعب بر ساعت بیان می شود.

پوسته موتوری که هود آلتون مدل H310 از آن بهره می برد، از نوع فلزی می باشد.مزیت دیگری که موتورهای فلزی دارند این است که در طول زمان و بر اثر حرارت ماهیت ظاهری خود را حفظ کرده و بازده مفید خود را نیز از دست نمی دهند.

موتور این هود قابلیت کارکرد در 4 دور را داراست. این بدان معنی است که می توان از هود در 4 سرعت مختلف استفاده کرد.هر چه دور موتور بالاتر رود، صدای آن نیز بیشتر می شود و این امری طبیعی است. در برخی از مدل های هود آشپزخانه، موتورها قابلیتی به نام توربو دارند. وقتی موتور در حالت توربو قرار می‌گیرد، از حداکثر قدرت مکش خود استفاده می کند.

فیلتر های هود در بازار به دو صورت آلومینیومی و ذغالی یافت می شود. فیلتری که در هود آلتون مدل H310 وجود دارد، از نوع آلومینیومی می باشد. امروزه بیشتر هودهای موجود در بازار از فیلتری آلومینیومی بهره می برند.همچنین این فیلترها قابل شستشو و استفاده مجدد می باشند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید فیلترهای آلومینیومی را می توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین ظرفشویی شستشو داد.

امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از نسلی جدید از لامپ ها موسوم به SMD استفاده می کنند. لامپ های SMD جزو کم مصرف ترین نمونه های موجود در بازار می‌باشند. بهتر است بدانید که هود آلتون مدل H310 از لامپ های SMD بهره می برد.

امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از قابلیت های پیشرفته ای استفاده می کنند که علاوه بر فراهم کردن آسایش و راحتی، ضامن امنیت و آسایش خانواده ها می باشد. سنسور دود و حرارت که در برخی از مدل های هود آشپزخانه وجود دارد نیز به همین علت تعبیه شده است. 

هود آلتون مدل H310 به تایمری اتوماتیک مجهز است. به نوعی می توان گفت که تقریبا در تمام هود های امروزی تایمر وجود دارد و قابلیت چندان پیشرفته ای نیست. اما همین قابلیت نه چندان پیشرفته بسیار کاربردی است. کاربرد آن نیز بدین گونه است که با استفاده از تایمر می‌توانید مدت زمان روشن بودن هود را تنظیم کرده و به کارهای دیگر خود برسید.

میزان صدایی که این هود ایجاد می کند، به اندازه 56 دسی بل می باشد. می توان گفت هودهایی که میزان صدایی بین 60 تا 65 دسی بل دارند، دارای صدایی طبیعی می باشند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
H310
عنوان کالا
هود شومینه ای آلتون مدل H310
برند
آلتون
کشور سازنده
ایران
سایز
90 سانتی متر
رنگ
مشکی
گارانتی
18 ماه
جنس پوسته موتور
فلزی
جنس پوسته
فلزی
پنل تنظیمات
لمسی
درب
جک گازی
میزان صدا
56-63 db
توضیحات
- دارای سنسور گاز و بو - دارای دودکش قابل تنظیم
تعداد دور موتور
4 دور
نورپردازی
SMD کم مصرف
موتور
توربو
حلزونی
فلزی
قدرت مکش
750 متر مکعب برساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
ندارد
سنسور دما
دارد
توضـیحات
دارای 18 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود