برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود مورب استیل البرز مدل SA-404

لــوازم خانگی استیل البرز

هود مورب استیل البرز

  • نوع هود : مورب
  • رنگ : شیشه ای مشکی
  • تعداد دور موتور : چهار دور
  • تعداد موتور : تک موتور
  • کنترل از راه دور : دارد 
  • تایمر : ندارد
  • نوع کلید : لمسی
  • قدرت مکش : 900-620 متر مکعب بر ساعت
  • دارای 24 ماه ضمانت کارخانه استیل البرز

بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
79,276,400 ‎ریال 86,170,000 ‎ریال
قبل از ثبت سفارش این محصول با ما تماس بگیرید
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لوازم خانگی استیل البرز

هود مورب استیل البرز مدل SA-403

هود های استیل البرز را جزو مدل های کم صدای بازار به شمار می رود.  اما استیل البرز به این امر اکتفا نکرده و در بسیاری از محصولات خود از کاهنده صدا استفاده کرده است. اگر بخواهیم هنوز درباره موتور هود استیل البرز برایتان بگوییم بایستی به تعداد دورهای آن اشاره کنیم. استیل البرز موتور هودهای خود را به صورت 3،4،5 و 8 دور تولید می کند که مدلهای پیشرفته آن دارای 8 دور می‌باشند.

همانطور که از شکل مشخص است هود آشپزخانه استیل البرز مدل SA 404 از نوع هود مورب می باشد. امروزه مدل های مختلف هود مورب با توجه به طراحی مدرن و کاربرپسند خود مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است. این نوع هود آشپزخانه در رنگ های سفید یا مشکی و با شکل های مستطیلی و یا منحنی تولید می شود. نمای ظاهری آن نیز به شکل شیشه ای و در برخی اوقات با ترکیب شیشه و استیل همراه است و نیز بر روی دیوار نصب می‌شود. 

عرض این هود 90 سانتی متر است. می توان گفت که عرض هود یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه می باشد. معمولا عرض هود بایستی با عرض اجاق گاز رومیزی و یا اجاق گاز مبله برابر باشد.

هود استیل البرز مدل SA 404 دارای صفحه نمایشی جهت نمایش وضعیت هود از قبیل خاموش یا روشن بودن ، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و ... می باشد. صفحه نمایش هود استیل البرز مدل SA 404 دارای پنل تنظیماتی از نوع لمسی می باشد.همچنین می توان به این نکته نیز اشاره کرد که هود استیل البرز مدل SA 404 دارای کنترل از راه دور نیز می باشد.

قدرت مکشی که هود استیل البرز مدل SA 404 از آن بهره می برد، 300 تا 700 متر مکعب بر ساعت می باشد. این بدان معنی بوده که هود استیل البرز مدل SA 404 قادر است مقدار 300 تا 700 متر مکعب، گاز را در ساعت به طرف خود بکشد.

پوسته موتوری که هود استیل البرز مدل SA 404 از آن بهره می برد، از نوع فلزی می باشد. مزیت دیگری که موتورهای فلزی دارند این است که در طول زمان و بر اثر حرارت ماهیت ظاهری خود را حفظ کرده و بازده مفید خود را نیز از دست نمی دهند.

موتور این هود قابلیت کارکرد در چهار دور را داراست. این بدان معنی است که می توان از هود در چهار سرعت مختلف استفاده کردهر چه دور موتور بالاتر رود، صدای آن نیز بیشتر می شود و این امری طبیعی است. در برخی از مدل های هود آشپزخانه، موتورها قابلیتی به نام توربو دارند. وقتی موتور در حالت توربو قرار می‌گیرد، از حداکثر قدرت مکش خود استفاده می کند.

فیلتر های هود در بازار به دو صورت آلومینیومی و ذغالی یافت می شود. فیلتری که در هود استیل البرز مدل SA 404 وجود دارد، از نوع آلومینیومی می باشد. امروزه بیشتر هودهای موجود در بازار از فیلتری آلومینیومی بهره می برند.همچنین این فیلترها قابل شستشو و استفاده مجدد می باشند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید فیلترهای آلومینیومی را می توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین ظرفشویی شستشو داد.

امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از نسلی جدید از لامپ ها موسوم به SMD استفاده می کنند. لامپ های SMD جزو کم مصرف ترین نمونه های موجود در بازار می‌باشند. بهتر است بدانید که هود استیل البرز مدل SA 404 از لامپ های LED بهره می برد.

امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از قابلیت های پیشرفته ای استفاده می کنند که علاوه بر فراهم کردن آسایش و راحتی، ضامن امنیت و آسایش خانواده ها می باشد. سنسور دود و حرارت که در برخی از مدل های هود آشپزخانه وجود دارد نیز به همین علت تعبیه شده است.

میزان صدایی که این هود ایجاد می کند، به اندازه 43 تا 45 دسی بل می باشد. می توان گفت هودهایی که میزان صدایی بین 60 تا 65 دسی بل دارند، دارای صدایی طبیعی می باشند.

 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مدل SA-404
عنوان کالا
هود مورب استیل البرز مدل SA-404
برند
استیل البرز
کشور سازنده
ایران
سایز
90 سانتی متر
رنگ
مشکی
گارانتی
2 سال
رتبه گارانتی و خدمات پس از فروش
○●●●●●●
جنس پوسته موتور
فلزی
جنس پوسته
ورق استیل ضد زنگ و شیشه سکوریت
پنل تنظیمات
لمسی
درب
جک برقی
توان مصرفی
140 وات
میزان صدا
45-43 db
نورپردازی
LED
جنس مواد
پروپیلن الیاف دار
قدرت مکش
900-620 متر مکعب بر ساعت
تایمر
ندارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
سنسور دما
دارد
پروانه و حلزون موتور
موتور کم صدا با تحمل دمایی تا ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد
توضـیحات
دارای 24 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود