برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هود شومینه ای کن مدل 801

لــوازم خانگی کـــن  CAN

هود شومینه ای کـــن

  • نوع هود : شومینه ای
  • رنگ : استیل شیشه ای 
  • تعداد دور موتور : چهار دور
  • تعداد موتور : تک موتور
  • تایمر : دارد
  • کنترل از راه دور : دارد 
  • نوع کلید : لمسی
  • قدرت مکش : 700 متر مکعب بر ساعت
  • دارای 24 ماه ضمانت کارخانه کن
بیشتر بخوانید
پیشنهاد ویژه محدود
29,274,400 ‎ریال 31,820,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

لوازم خانگی کن CAN

هود توکار کن مدل 801

موتورِ انواع هود کن به صورت توربو است که تکنولوژی ساخت آن مربوط به کشور ایتالیا می باشد. مواد سازنده هود کن را نیز پروپیلن الیاف دار تشکیل می دهد که ماده ای بسیار سبک و مقاوم است. همچنین می توان گفت که موتورهای هود کن در در دسته موتورهای پرقدرت بازار قرار می گیرد که دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است. پروانه و حلزونی موتور انواع هود کن بسیار کم صدا بوده که قادر به تحمل دمای 155 درجه سانتی گراد می باشد. از دیگر ویژگی های مشترگ موتورهای هود کن می توان به توان مصرفی آن که 140 وات است، اشاره کرد.

همانطور که از شکل مشخص است هود آشپزخانه کن مدل 801 از نوع هود شومینه ای می باشد. امروزه انواع هود شومینه ای به دلیل شکل زیبای آن به سرعت در میان مردم رواج یافته است و محبوبیت بسیاری دارد. نمای ظاهری این نوع هود آشپزخانه معمولا به صورت استیل می باشد.

عرض این هود 90 سانتی متر است. می توان گفت که عرض هود یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه می باشد. معمولا عرض هود بایستی با عرض اجاق گاز رومیزی و یا اجاق گاز مبله برابر باشد.

هود کن مدل 801 دارای صفحه نمایشی جهت نمایش وضعیت هود از قبیل خاموش یا روشن بودن ، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و ... می باشد.صفحه نمایش هود کن مدل 801 دارای پنل تنظیماتی از نوع لمسی می باشد.همچنین می توان به این نکته نیز اشاره کرد که هود کن مدل 801 دارای کنترل از راه دور نیز می باشد.

قدرت مکشی که هود کن مدل 801 از آن بهره می برد، 700 متر مکعب بر ساعت می باشد. این بدان معنی بوده که هود کن مدل 801 قادر است مقدار 700 متر مکعب، گاز را در ساعت به طرف خود بکشد.

پوسته موتوری که هود کن مدل 801 از آن بهره می برد، از نوع پلاستیکی می باشد. به همین دلیل کن در هود مدل 801 از پلاستیکی مخصوص به نام پروپیلن الیاف دار استفاده کرده که به کاهش صدای هود کمک بسیاری کرده است.

وتور این هود قابلیت کارکرد در 4 دور را داراست. این بدان معنی است که می توان از هود در 4 سرعت مختلف استفاده کرد.هود کن مدل 801 دارای موتور توربو تکنولوژی ایتالیا می باشد. وقتی موتور در حالت توربو قرار می‌گیرد، از حداکثر قدرت مکش خود استفاده می کند.

فیلتر های هود در بازار به دو صورت آلومینیومی و ذغالی یافت می شود. فیلتری که در هود کن مدل 801 وجود دارد، از نوع آلومینیومی می باشد. امروزه بیشتر هودهای موجود در بازار از فیلتری آلومینیومی بهره می برند. همچنین این فیلترها قابل شستشو و استفاده مجدد می باشند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید فیلترهای آلومینیومی را می توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین ظرفشویی شستشو داد. 

امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از نسلی جدید از لامپ ها موسوم به SMD استفاده می کنند. لامپ های SMD جزو کم مصرف ترین نمونه های موجود در بازار می‌باشند. بهتر است بدانید که هود کن مدل 801 از لامپ های SMD بهره می برد.

هود کن مدل 801 مجهز به تایمر می باشد. به نوعی می توان گفت که تقریبا در تمام هود های امروزی تایمر وجود دارد و قابلیت چندان پیشرفته ای نیست. اما همین قابلیت نه چندان پیشرفته بسیار کاربردی است.

 میزان صدایی که این هود ایجاد می کند، به اندازه 63-58 دسی بل می باشد. می توان گفت هودهایی که میزان صدایی بین 60 تا 65 دسی بل دارند، دارای صدایی طبیعی می باشند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
مدل 801
عنوان کالا
هودشومینه ای کن مدل 801
برند
CAN
کشور سازنده
ایران
سایز
90 سانتی متر
رنگ
استیل شیشه ای
گارانتی
2 سال
جنس پوسته موتور
پلاستیکی
پنل تنظیمات
لمسی
توان مصرفی
140 وات
میزان صدا
58-63 db
نورپردازی
SMD کم مصرف
موتور
توربو با تکنولوژی ایتالیا
حلزونی
مواد نسوز جهت نظافت آسان
جنس مواد
پروپیلن الیاف دار
قدرت مکش
700 متر مکعب بر ساعت
تایمر
دارد
فیلتر آلومینیومی
دارد
پروانه و حلزون موتور
کم صدا با تحمل دمایی تا ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد
توضـیحات
دارای 24 ماه گارانتی از تاریخ خرید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود