برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

شیلنگ کاهنده بلندا

شیلنگ کاهنده بلندا دارای بدنه ی فنری می باشد که این بدنه به شما کمک می نماید که بتوانید شیر آب را به تمامی قسمت های سرویس بهداشتی خود ببرید.  شیلنگ کاهنده بلندا دارای بدنه ای از جنس کرومی می باشد که دارای خاصیت ضد زنگ و آنتی باکتریال می باشد .

بیشتر بخوانید
1,114,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

شیلنگ کاهنده بلندا

شلنگ کاهنده بلندا دارای خاصیت کاهش میزان خروجی از شیر می باشد که این خاصیت باعث می شود در مصرف آب خیلی زیاد صرفه جویی نماید. این خاصیت نه تنها فشار آب را کاهش نمی دهد بلکه فشار آب خروجی را چند برابر می نماید. دارای بدنه ای از جنس کروم می باشد که این بدنه اصلا با آب واکنش نمی دهد و زنگ نمی زند. دارای خاصیت آنتی باکتری می باشد که باعث می شود که جرم و کثیفی و باکتری به آن نچسبد. رنگ این شلنگ کرومی می باشد که آبکاری کرومی آن باعث تشکیل این رنگ شده است.

شلنگ کاهنده

این شیر دارای بدنه ای فنری می باشد که می توان با کشش آن به تمامی نقاط دست شویی خود بکشید. با استفاده از این شیر حدود 30 تا 40 درصد نسبت به قبل در مصرف آب صرفه جویی خواهد کرد. در داخل بدنه ی این شیر از سیستم ضد رسوب استفاده شده است که رسوب نمی گیرید و رسوب ها را به خارج از خود منتقل می نماید. ای خاصیت باعث می شود که لوله آّ جرم نگرفته و فشار آب کاهش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
شلنگ کاهنده
عنوان کالا
شلنگ کاهنده بلندا
برند
بلندا
کشور سازنده
ایران

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود