برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سینک استیل F34TR توربولاین

فروش و پخش بهترین سینک های ظرفشویی در  مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر. سینک استیلF34TR توربولاین دارای کیفیت بسیار و هم چنین همراه با پمپ مایع ظرف شویی اراعه می شود. فروش انواع لوازم تجهیز مدرن آشپزخانه با نازلترین قیمت

بیشتر بخوانید
96,500,000 ‎ریال
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سینک استیل F34TR توربولاین

سینک استیل F34TR توربولاین ساخت کارخانه مس _ توربولاین می باشد این کارخانه کلیه محصولات خود را از نوع بهترین استیل که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند تولید می کند. این سینک ظرفشویی نیز از این جنس بی بهره نمانده و علاوه بر کیفیت بالا دارای طراحی بسیار زیبا و شکیلی نیز می باشد. این سینک ظرفشویی بر روی کلیه مکان ها قابل نصب می باشد از جمله روی سطح، همسطح و حتی زیرسطح رویه های کرین و کوارتز هم می توان نصب کرد. این سینک بوسیله بست های بسیار محکم استیل 304 که دارای ضخامت 2 میلیمتری هستند نصب می گردد. طراحی این سینک ظرفشویی مطابق با سینک های منازل اروپایی مدرن می باشد. دارای یک لگن عمیق با عمق 21 میلیمتری است که ضخامت رویه آن 2 میلیمتر است و ضخامت داخل سینک 1میلیمتری می باشد. در بالای سمت راست این سینک، یک پمپ مایع تعبیه شده است و همچنین در قسمت چپ این سینک یک عدد سینی به همراه یک تخته ساطوری از جنس چوب راش است که جنس رنگ این تخته ساطوری ضد آب می باشد. گوشه های این سینک با شعاع 10 درجه طراحی شده که علاوه براین که به این سینک زیبایی خاصی بخشیده است، کار نظافت سینک را آسانتر می کند.
سینک استیل F34TR توربولاین دارای رنگ استیل مات می باشد که توجه بانوان عزیز را به خود جلب کرده است. جای هیچ لکه آبی برروی این سینک باقی نمی ماند و شما پس از اتمام کار شستشو کافی است که با یک دستمال معمولی سینک را خشک نمایید تا درخشش سینک را نظاره گر باشید.

سینک استیل F34TR در ساخت خود از فولادی به نام استیل 304 به خاطر قدرت، ضد زنگ، با دوام بودن و کشیدگی بالا استفاده شده است. این ظرف شویی در لگن خود از زیر آبه و سر ریز جدید استفاده کرده است. ظرف شوئی استیل F34TR را می توان بر روی سطح، هم سطح و حتی زیر سطح برای رویه های کرین و کوارتز نصب کرد.
محصول دارای بست های بسیار محکم استیل 304 با ضخامت 2 میلی متر است که به کمک آنها این محصول را می توان نصب نمود.  سینک ظرفشویی استیل F34TR طراحی شعاع 10 در گوشه های آن را دارد. لگن این محصول به عمق 21 سانتی متر می باشد که شما می توانید به راحتی به شست و شو بپردازید. در بالا سمت راست این سینک پمپ مایع ظرف شویی به کار رفته است که با شما می توانید با ریخت انواع مایع ظرف شویی در آن به استفاده از آن بپردازید.
در سمت چپ این سینک یک عدد سینی به همراه تخته ساطوری از جنس چوب راش است که بسیار با دوام استبه کار رفته است. جنس رنگ این تخته ساتور ضد آب می باشد. این سینک رنگ استیل ماتی در آن به کار رفته است که حالت لوکسی به خانه شما می دهد. شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب در سایت مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
F34TR
عنوان کالا
سینک استیل F34TR توربولاین
برند
مس-توربولاین
کشور سازنده
ایران
رنگ
استیل مات
نوع رنگ
استاتیک
نوع سینک
توکار
طرح سینک
نیمه فانتزی
جنس سینک
استنلس استیل 304
ضخامت ورق
2 میلیمتر
ابعاد سینک
50*79.5 سانتی متر
عمق لگن
21 سانتیمتر
تعداد سینی
تک سینی
تعداد لگن
تک لگن
نوع سیفون
فانتزی
نوع اتصال
بست فلزی
تخته برش
دارد
سینی استیل
دارد
پمپ جا مایع
دارد
متعلقات
سیفون و زیرآب

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود