برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

سنگ روشویی چینی کرد مدل آدنیس

سنگ روشویی چینی کرد مدل آدنیس، دارای ابعاد 20*80*42 سانتی متر می باشد و وزن و سایز آن به ترتیب 14.1 کیلوگرم و 80 سانتی متر است. این روشویی از نوع روکابینتی می باشد و روشویی های روکابینتی برای حمل و نصب و تمیز کاری بسیار راحت هستند.

بیشتر بخوانید
12,262,010 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

سنگ روشویی چینی کرد مدل آدنیس

مزایای استفاده از روشویی بر هیچکس پوشیده نیست، زیرا مصرف این کالای ساختمانی بسیار گسترده است به طوری که تقریباً در هر خانه ای یک روشویی و توالت وجود دارد. روشویی با کیفیت با دارای خواص و ویژگی هایی باشد تا بتوان برای مدت های طولانی از آن استفاده نمود. 

روشویی با کیفیت باید از مواد با کیفیتی تولید شده باشد. اهمیت این موضوع آنجا مشخص می گردد که بدانید کیفیت مواد در طول عمر چینی بهداشتی تاثیر زیادی دارد. روشویی با کیفیت در تماس با آب دچار پوسیدگی نمی گردد و در برابر رطوبت مقاوم می باشد. چینی با کیفیت آب کمی را به خود جذب می کند که این امر از تجمع آلودگی در سنگ روشویی و بو گرفتن آن جلوگیری می کند. 

روشویی از مواد مختلفی مانند چوب، سنگ طبیعی، فولاد ضد زنگ، شیشه آبدیده، چینی و سرامیک تولید می شود. در این بین روشویی های سرامیکی و چینی ارزانترین و به صرفه ترین نوع روشویی هستند و نگه داری از آنها نیز راحت تر است.

روشویی ممکن است پایه دار باشد. روشویی پایه دار رایج ترین نوع روشویی است و ویژگی بارزی غیر از ارزان بودن ندارد. روشویی نیم پایه، وال هنگ یا دیواری نوع دیگری از روشویی است. روشویی نیم پایه نصب و تمیزکاری آسانتری داشته و جای کمتری را اشغال می کند. روشویی روکابینتی، روسنگی و زیرسنگی از دیگر انواع روشویی هستند.

خرید بهترین روشویی روکابینتی

سنگ روشویی چینی کرد مدل آدنیس، از نوع روکابینتی است. مزیت این نوع روشویی وزن و ابعاد کمتر و نصب راحت تر آن است. به علاوه این روشویی از آنجایی که بر روی کابینت نصب می گردد می توان آن را بر روی کابینت قرار داده و وسایل لازم را نیز در آن قرار دهید. روشویی های روکابینتی از نظر زیبایی نیز انتخاب مناسبی می باشند. سنگ روشویی چینی کرد مدل آدنیس دارای ابعاد 20*80*42 سانتی متر، سایز 80 سانتی متر و وزن 14.1 کیلوگرم است. این سنگ روشویی توسط گروه چینی کرد که از تولید کنندگان مطرح چینی آلات در کشور می باشند، تولید شده است.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آدنیس
عنوان کالا
سنگ روشویی چینی کرد مدل آدنیس
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
80
وزن
14.1 کیلوگرم
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک و درجه دو
ابعاد
20*80*42 سانتی متر
نوع روشویی
روکابینتی

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود