برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی

روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای ابعاد 18*42*52 سانتی متر می باشد. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای حالت رو کابینتی می باشد که دارای رنگ سفید می باشد. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای طرح بسیار زیبا و خاصی می باشد که باعث لوکس تر شدن خانه ی شما می شود.

بیشتر بخوانید
4,749,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند1
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی

روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی یکی از زیبا ترین و قشنگ ترین روشویی های ساخت شرکت سیناچینی می باشد. روشویی های کابینتی معمولا دارای طرح های بسیار زیبا و لوکس می باشد زیرا آن ها بر خلاف روشویی های پایه دار بر روی کابینت ها قرار می گیرد و معمولا طرح های زیبا تر پیدا می کند. روشویی های کابینتی در کابینت های خود دارای محفظه ای برای قرار گرفتن وسایل شما می باشد. شما می توانید روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی را با قیمت بسیار مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش بدهید. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای کیفیت بسیار زیادی می باشد به گونه ای که در اثر گذشت زمان رنگ و لعلاب خود را از دست ندهد. بدنه آن به قدری قوی می باشد که با ضربه های معمولی و نرمال دچار خش و شکستگی نمی شود. 

خرید انواع روشویی کابینتی

روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد تا میکروب ها و کثیفی های به آن نچسبد همراه با آب به درون فاضلاب منتقل می شود. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای سایز 18*42*52 سانتی متر می باشد. عمق 18 سانتی متری روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی باعث شده است که شما بتوانید به راحتی انواع وسایل خود را در درون آن بشویید. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای محفظه ای برای قرار گرفتن شیرآلات توکار می باشد که شما می توانید برای آن از انواع شیرآلات چشمی، هوشمند و... استفاده کنید. در کناره های روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای قسمت هایی برای قرار گرفتن پمپ و محفظه ی مایع ظرف شویی یا مایع ظرف شویی است. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی ساخته شده توسط شرکت سینا چینی ساخته شده است. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی دارای رنگ سفید می باشد. روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی می تواند باعث لوکس شدن فضای خانه ی شما بشود. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روکابینتی آرالیا
عنوان کالا
روشویی روکابینتی آرالیا سینا چینی
برند
سارانیک
طول
52 سانتی متر
کیفیت لعاب
درجه یک
ابعاد
18*42*52 سانتی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود