برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی

روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای طرح بسیار زیبا و خاصی کمی باشد به گونه ای که شما می توانید آن را در تمانم خانه ها با طرح های صنعتی و یا نو استفاده نمایی. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای بدنه ای بسیر قویی است.

بیشتر بخوانید
8,930,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی

روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی به دلیل طرحی که دارد می تواند باعث لوکس شدن فضای خانه ی شما بشود. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد تا میکروب ها و کثیفی های به آن نچسبد همراه با آب به درون فاضلاب منتقل می شود. شما می توانید روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی را با قیمت بسیار مناسب در مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر سفارش بدهید. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی یکی از زیبا ترین و قشنگ ترین روشویی های ساخت شرکت سیناچینی می باشد.

خرید روشویی

روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای کیفیت بسیار زیادی می باشد به گونه ای که در اثر گذشت زمان رنگ و لعلاب خود را از دست ندهد. بدنه آن به قدری قوی می باشد که با ضربه های معمولی و نرمال دچار خش و شکستگی نمی شود روشویی های کابینتی در کابینت های خود دارای محفظه ای برای قرار گرفتن وسایل شما است. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای محفظه ای برای قرار گرفتن شیرآلات توکار می باشد که شما می توانید برای آن از انواع شیرآلات چشمی، هوشمند و... استفاده کنید. در کناره های روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای قسمت هایی برای قرار گرفتن پمپ و محفظه ی مایع ظرف شویی یا مایع ظرف شویی است. 

روشویی روکابینتی آرشا

روشویی های کابینتی معمولا دارای طرح های بسیار زیبا و لوکس می باشد زیرا آن ها بر خلاف روشویی های پایه دار بر روی کابینت ها قرار می گیرد و خانه ی معمولا طرح های زیبا تر پیدا می کند. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای سایز 47*90 است. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی ساخته شده توسط شرکت سینا چینی ساخته شده است. روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی دارای رنگ سفید می باشد

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روکابینتی آرشا
عنوان کالا
روشویی روکابینتی آرشا سینا چینی
برند
سینا چینی
کشور سازنده
ایران
ابعاد
47*90 سانتی متر
قابلیت نصب کابینتی
دارد

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود