برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار ویولا چینی کرد

روشویی پایه دار مونیکا چینی کرد دارای رنگ سفید کلاسیک می باشد. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای ارتفاع 840 میلی متر می باشد. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد یک روشویی پایه بلند می باشد که می توانید بر روی آن انواع شیر آلات روشویی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
0 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار ویولا چینی کرد

روشویی پایه دار ویولا چینی کردیکی از روشویی های پایه دار است. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای جنس و کیفیت درجه یک می باشد. روشویی چینی کرد دارای یک پانج است. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای وزن 4.20 کیلوگرم است که برای یک روشویی یک وزن کاملا استاندارد است. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای رنگ سفید است که بر روی آن یک لعاب بسیار با کیفیت کشیده شده است که به آن خاصیت آنتی باکتریال داده است. خاصیت آنتی باکتری باعث شده است که بر روی آن اصلا کثیفی و میکروب نچسبد و شما برای شست و شو کار راحت تری داشته باشید. روشویی چینی کرد مدل ویولا به صورت یک تکه (منو بلاک) است. 

خرید بهترین روشویی بازار

در هنگام خرید روشویی شما باید به سایز آن توجه کنید زیرا اگر سایز آن مناسب نباشد در استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد و حالت آن باعث خراب شدن دکوراسیون خانه شما می شود. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای چند درجه کیفیت می باشد که نسخه ی کم کیفیت تر آن دارای قیمت کمتری دارد. در کنار این روشویی یک پایه بلند نیز برای قرار گرفتن بر روی آن موجود می باشد. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای فضایی برای قرار گرفتن شیر روشویی توکار در آن می باشد که شما می توانید در آن از شیرآلات چشمی و اهرمی و پدالی استفاده کنید. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای ارتفاع 840 میلی متر می باشد. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد دارای طرح بسیار زیبا و کلاسیک می باشد که دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد. روشویی پایه دار ویولا چینی کرد ساخت شرکت چینی کورد می باشد که این شرکت یکی از شرکت های معروف به خاطر کیفیت محصولات شرکت خود می باشد. این روشویی پایه بلند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که شما می توانید آن را در سایز 60 سفارش بدهید.


بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
پایه دار ویولا
عنوان کالا
روشویی پایه دار ویولا چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
مدل رو شوی
پایه دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود