برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد

خرید روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد

روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد  دارای سایز 45 و 55 سانتی متر می باشد که نسخه سایز 45 آن دارای ارتفاع 820 میلی متر و نسخه سایز 55 آن دارای ارتفاع 860 میلی متر است. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای رنگ سفید می باشد.

بیشتر بخوانید
12,932,466 ‎ریال
کیفیت
سایز
  • 55
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد

روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد یک روشویی پایه دار است. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای جنس و کیفیت درجه یک می باشد. روشویی چینی کرد دارای یک پانج است. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای وزن مناسبی می باشد که در حمل و نقل آن دچار مشکل خاصی نشوید. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای رنگ سفید است که بر روی آن یک لعاب بسیار با کیفیت کشیده شده است که به آن خاصیت آنتی باکتریال داده است. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای ارتفاع 865 میلی متر می باشد. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای طرح بسیار زیبا و کلاسیک می باشد که دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد ساخت شرکت چینی کورد می باشد که این شرکت یکی از شرکت های معروف به خاطر کیفیت محصولات شرکت خود می باشد. این روشویی پایه بلند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که شما می توانید آن را در سایز 50 سفارش بدهید.

خرید اینترنتی روشویی لاندیس

روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای سایز 50*60 سانتی متر می باشد. خاصیت آنتی باکتری باعث شده است که بر روی آن اصلا کثیفی و میکروب نچسبد و شما برای شست و شو کار راحت تری داشته باشید. روشویی چینی کرد مدل لاندیس به صورت یک تکه (منو بلاک) است. در هنگام خرید روشویی شما باید به سایز آن توجه کنید زیرا اگر سایز آن مناسب نباشد در استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد و حالت آن باعث خراب شدن دکوراسیون خانه شما می شود. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای چند درجه کیفیت می باشد که نسخه ی کم کیفیت تر آن دارای قیمت کمتری دارد. در کنار این روشویی یک پایه بلند نیز برای قرار گرفتن بر روی آن موجود می باشد. روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد دارای فضایی برای قرار گرفتن شیر روشویی توکار در آن می باشد که شما می توانید در آن از شیرآلات چشمی و اهرمی و پدالی استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
پایه دار لاندیس
عنوان کالا
روشویی پایه دار لاندیس چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
مدل رو شوی
پایه دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود