برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد

خرید روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد

روشویی پایه دار دافنه چینی کرد یکی از بهترین و زیبا ترین روشویی های ساخت شرکت چینی کرد می باشد. روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد دارای رنگ سفید می باشد که می توانید آن را در دو سایز و در جند کیفیت متفاوت خریداری نمایید. سفارش روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد:

بیشتر بخوانید
12,424,194 ‎ریال
کیفیت
سایز
  • 54
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی چینی کرد مدل ژاسمین 

روشویی ژاسمین چینی کرد یکی از روشویی های پایه دار است. روشویی چینی کرد مدل ژاسمین دارای جنس و کیفیت درجه یک می باشد. روشویی چینی کرد دارای یک پانج است. روشویی چینی کرد مدل جاسمین دارای سایز 45 سانتی متر است که این سایز 45 سانتی متر در واقع عرض روشویی می باشد. روشویی چینی کرد مدل ژاسمین دارای وزن 4.20 کیلوگرم است که برای یک روشویی یک وزن کاملا استاندارد است. روشویی چینی کرد مدل ژاسمین دارای رنگ سفید است که بر روی آن یک لعاب بسیار با کیفیت کشیده شده است که به آن خاصیت آنتی باکتریال داده است. خاصیت آنتی باکتری باعث شده است که بر روی آن اصلا کثیفی و میکروب نچسبد و شما برای شست و شو کار راحت تری داشته باشید. روشویی چینی کرد مدل ژاسمین به صورت یک تکه (منو بلاک) است. 

خرید روشویی پایه دار جاسمین

در هنگام خرید روشویی شما باید به سایز آن توجه کنید زیرا اگر سایز آن مناسب نباشد در استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد و حالت آن باعث خراب شدن دکوراسیون خانه شما می شود. روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد دارای چند درجه کیفیت می باشد که نسخه ی کم کیفیت تر آن دارای قیمت کمتری دارد. در کنار این روشویی یک پایه بلند نیز برای قرار گرفتن بر روی آن موجود می باشد. روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد دارای فضایی برای قرار گرفتن شیر روشویی توکار در آن می باشد که شما می توانید در آن از شیرآلات چشمی و اهرمی و پدالی استفاده کنید. روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد دارای ارتفاع 840 میلی متر می باشد. روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد دارای طرح بسیار زیبا و کلاسیک می باشد که دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد. روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد ساخت شرکت چینی کورد می باشد که این شرکت یکی از شرکت های معروف به خاطر کیفیت محصولات شرکت خود می باشد. این روشویی پایه بلند دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که شما می توانید آن را در دو سایز  45 و 54 سفارش بدهید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد
عنوان کالا
روشویی پایه دار جاسمین چینی کرد
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
مدل رو شوی
پایه دار

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود