برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی گلف کسری

روسنگی گلف کسری دارای ابعاد 16*38*61 سانتی متر است که می توانید آن را با توجه به سایز خود چه در سرویس های بهداشتی کوچک و چه بزرگ استفاده نمایید. روسنگی گلف کسری دارای رنگ سفید است. 

بیشتر بخوانید
4,825,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی گلف کسری

روسنگی گلف کسری یکی از زیبا ترین و بهترین روسنگی های ساخته شده توسط شرکت کسری می باشد که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. روسنگی کسری مدل گلف دارای ابعاد 16*38*61 سانتی متر می باشد که این ابعاد به شما کم می نماید که بتوانید به راحتی دستان یا وسایل خود را در درون آن بشویید. روسنگی ها در واقع نوعی از روشویی ها می باشد که آن هال را بر روی سنگ ها یا کابینت ها قرار می دهند. ویژگی خاصی که این روسنگی ها دارند این می باشد که این است که فقط یک سوراخ برای خروجی آب برای ورود به فاضلاب نیاز دارند و مانند روشویی های پایه دار یا نیم پایه نیاز به فضای زیادی نمی باشند. این روسنگی ها به دلیل این که بر روی سنگ های زیبا قرار می گیرند طرح های بسیار زیبایی ایجاد می نمایند که چشم هر بیننده ای را به خود مشغول می نماید. روسنگی گلف کسری نمای مدرن و لوکسی را به محیط حمام و آشپزخانه ی شما می دهد. 

خرید اینترنتی روسنگی گلف

روسنگی گلف کسری دارای یک سنگ بسیار با کیفیت می باشد که سریع بر روی آن خش و شکستگی ایجاد نشود. جنس رو سنگی یکی از مهم ترین بخش های روسنگی ها می باشد زیرا کیفیت روسنگی در زیبایی خانه ها تاثیر بسیار بالایی دارد. درخشندگی و سفیدی خیره کننده لعاب، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی و نصب آسان از خصوصیات منحصر به فرد محصولات چینی بهداشتی کسری می باشد. روسنگی گلف کسری دارای طرح بسیار زیبایی است به گونه که می توان آن را در سرویس های بهداشتی هر خانه ای استفاده نمایید. روسنگی گلف کسری در رنگ سفید تولید شده است. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روسنگی گلف
عنوان کالا
روسنگی گلف کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
ابعاد
16*38*61 سانتی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود