برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روسنگی دانوب کسری

روسنگی دانوب کسری دارای ابعاد 10*37*60 سانتی متر می باشد که می توانید آن را در خانه های خود استفاده نمایید. روسنگی دانوب کسری در رنگ سفید تولید شده است که بتوانید آن را در انواع دکوراسینن خانه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
4,825,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روسنگی دانوب کسری

روسنگی دانوب کسری یکی از زیبا ترین و بهترین روسنگی های ساخته شده توسط شرکت کسری می باشد که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. روسنگی کسری مدل گلف دارای ابعاد 10*37*60 سانتی متر می باشد که این ابعاد به شما کم می نماید که بتوانید به راحتی دستان یا وسایل خود را در درون آن بشویید. درخشندگی و سفیدی خیره کننده لعاب، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی و نصب آسان از خصوصیات منحصر به فرد محصولات چینی بهداشتی کسری می باشد. روسنگی دانوب کسری دارای طرح بسیار زیبایی است به گونه که می توان آن را در سرویس های بهداشتی هر خانه ای استفاده نمایید. روسنگی دانوب کسری در رنگ سفید تولید شده است. 

خرید اینترنتی روسنگی دانوب

روسنگی ها در واقع نوعی از روشویی ها می باشد که آن هال را بر روی سنگ ها یا کابینت ها قرار می دهند. ویژگی خاصی که این روسنگی ها دارند این می باشد که این است که فقط یک سوراخ برای خروجی آب برای ورود به فاضلاب نیاز دارند و مانند روشویی های پایه دار یا نیم پایه نیاز به فضای زیادی نمی باشند. این روسنگی ها به دلیل این که بر روی سنگ های زیبا قرار می گیرند طرح های بسیار زیبایی ایجاد می نمایند که چشم هر بیننده ای را به خود مشغول می نماید. روسنگی دانوب کسری نمای مدرن و لوکسی را به محیط حمام و آشپزخانه ی شما می دهد. روسنگی دانوب کسری دارای یک سنگ بسیار با کیفیت می باشد که سریع بر روی آن خش و شکستگی ایجاد نشود. جنس رو سنگی یکی از مهم ترین بخش های روسنگی ها می باشد زیرا کیفیت روسنگی در زیبایی خانه ها تاثیر بسیار بالایی دارد. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روسنگی دانوب
عنوان کالا
روسنگی دانوب کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید
ابعاد
10*37*60 سانتی متر

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود