برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

رو کابینتی چینی کرد مدل ورونیکا

خرید رو کابینتی چینی کرد مدل ورونیکا

رو کابینتی چینی کرد مدل ورونیکا دارای سایز 60 و ابعاد 60*40*15 سانتی متر بوده و در رنگ سفید و دو درجه موجود می باشد.  این محصول همچنین دارای یک سر زیر خروجی آب نیز می باشد.

بیشتر بخوانید
8,439,344 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رو کابینتی چینی کرد مدل ورونیکا

ویژگی های منحصر بفردی که چینی های بهداشتی دارند به آن ها دوام و عمربالایی بخشیده و باعث می شود که در طول زمان بر اثر عواملی مانند رطوبت و وجود مواد خورنده دچار تغییر رنگ و شکل و خورندگی نشوند. چینی های بهداشتی به دلیل داشتن ویژگی هایی که برایتان بیان شد، در کالا های ساختمانی نظیر سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه استفاده می شوند. کالا های ساختمانی که در ساخت آن ها از چینی بهداشتی استفاده می شود بسیار متنوع اند. از توالت های زمینی یا همان ایرانی گرفته تا توالت ای فرهنگی معمولی و وال هنگ که به آن دیواری نیز گفته می شود از جنس چینی های بهداشتی می باشند. سنگ های روشویی و رو کابینتی ها نیز حزو کالا هایی هستند که برای ساخت آن ها از چینی ها بهداشتی استفاده می شود. متداول ترین انواع روشویی، روشویی های پایه دار هستند که در حمام و دستشویی نصب می شوند، اما رو کابینتی ها معمولاً در آشپزخانه بکار می روند. یک از تولید کنندگان با تجربه در زمینه ساخت چینی های بهداشتی، گروه چینی کرد می باشد. محصولات چینی کرد بر اساس کیفیت لعاب در دو درجه عرضه می شوند. محصولات درجه یک، بهترین کیفیت لعاب را دارند و طبیعتاً قیمت آن ها نیز بالاتر می باشد، در مقابل کیفیت لعاب محصولات درجه دو کمی نسبت به محصولات درجه یک پایین تر است اما نسبت به آن ها ارزانتر هستند. اگر زیبایی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه شما برایتان اولویت دارد، پینشهاد می شود که محصولات درجه یک را خریداری نمایید.

خرید رو کابینتی چینی کرد

محصولی که پیش روی شماست، سنگ روشویی از نوع رو کابینتی مدل ورونیکا می باشد. این رو کابینتی دارای طول 600، عرض 400 و ارتفاع 150 بوده و سایز آن 60 سانتی متر می باشد و به رنگ سفید موجود است. این سنگ روشویی همانطور که از اسم آن معلوم است بر روی کابینت نصب می شود و مناسب برای استفاده در آشپزخانه ها می باشد. این رو کابینتی دارای خروجی و کاور سر ریز می باشد. افراد هنگام استفاده از آب در سرویس های بهداشتی آن را باز می گذارند، اگر مجرای خروجی رو کابینتی وضعیت مناسبی نداشته باشد، ممکن است آب بالا آمده و سر ریز شود. سوراخ خروجی سر ریز به رو کابینتی این امکان را می دهد که آب هایی که بالا می آید را به درون سیفون هدایت کرده و مانع از سر ریز و هدر رفت آب بشود. همچنین این رو کابینتی یک پوشش سرامیکی برای خروجی کف خود دارد که می توانید به عنوان مثال هنگام شستن ظروف و به منظور کردن آب، برای بستن این مجرا از آن پوشش استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ورونیکا
عنوان کالا
رو کابینتی چینی کرد مدل ورونیکا
برند
چینی کرد
کشور سازنده
ایران
سایز
60
طول
40 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
عمق
15 سانتی متر
رنگ
سفید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود