برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

رو کابینتی چینی کرد مدل والریا

خرید رو کابینتی چینی کرد مدل والریا

رو کابینتی چینی کرد مدل والریا دارای سایز 60 بوده و دارای یک پوشش سرامیکی برای کف رو کابینتی می باشد. این رو کابینتی همچنین دارای یک خروجی سر ریز می باشد.

بیشتر بخوانید
10,228,460 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رو کابینتی چینی کرد مدل والریا

چینی آلات بهداشتی یک از کالا های مورد نیاز هر خانه ای هستند. به دلیل اینکه چینی آلات بهداشتی در انواع توالت فرنگی، زمینی، سنگ روشویی در حمام، دستشویی وآشپزخانه بکار می روند، بسیار مهم است که با کیفیت باشند. چینی آلات با کیفیت در برابر رطوبت و خورندگی مقاومت بالایی دارند و در طول زمان با اینکه به دفعات زیادی از آن ها استفاده می شود، شکل و رنگ خود را از دست نمی دهند و آسیب نمی بینند. توالت های فرنگی یکی از لوازم ساختمانی هستند که در دستشویی و حمام نصب می شوند و در دو نوع وال هنگ یا دیواری و معمولی که بر روی زمین نصب شده است، تولید می شوند. مزایای توالت های فرنگی وال هنگ اندازه کوچکتر آن ها بوده و همچنین این نوع توالت ها برای کسانی که ناراحتی های جسمانی مانند کمر درد و پا درد دارند بسیارمناسب بوده و آن ها هنگام استفاده از این نوع توالت فرنگی با مشکل مواجه نخواهند بود. البته برای نصب توالت فرنگی وال هنگ یا دیواری، دیواری که توالت بر آن نصب می شود نیز باید مقاومت و پایداری کافی برای تحمل وزن توالت را داشته باشد. سنگ های روشویی نیز انواع مختلفی دارند مانند روشویی های رو کابینتی که در حمام و آشپزخانه نصب می شوند. به علاوه روشویی های پایه دار رایج ترین انواع روشویی هستند. چینی کرد با داشتن سابقه در زمینه تولید انواع چینی آلات بهداشتی توانسته است نیاز مشتریان را به خوبی بر طرف کند. این تولید کننده محصولاتی اعم از توالت فرنگی و زمینی، سنگ های روشویی و دیگر کالای های ساختمانی را تولید و به بازار عرضه می نماید.

فروش رو کابینتی چینی کرد مدل والریا

یکی از محصولات خوب گروه چینی کرد، روشویی رو کابینتی مدل والریا می باشد. این رو کابینتی از نوع روکار بوده و دارای سایز 60 می باشد. طول، عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب 600، 400 و 135 میلی متر می باشند. این رو کابینتی در دو درجه تولید می شود که درجه یک بالاترین کیفیت لعاب را داشته و بنابراین بهترین ظاهر را به توالت، حمام یا آشپزخانه شما می دهد، البته قیمت آن کمی بالاتر از چینی آلات درجه دو می باشد. در هر حال اگر زیبایی ساختمان برای شما مهم است، خرید چینی آلات درجه یک به شما توصیه می شود. شکل طراحی آن ذوزنقه ای بوده که ظاهر جالبی دارد و برای ظاهر و زیبایی مناسب است. همچنین دارای یک خروجی سر ریز برای جلوگیری از هدر رفت اب و سرریز ان می باشد. رو کابینتی چینی کرد مدل والریا همچنین دارای یک پوشش کف سرامیکی می باشد که می توانید با بستن آن، آب را درون کاسه آن برای استفاده های مختلف نگه داری نمایید. این رو کابینتی در رنگ سفید در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش می رود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
والریا
عنوان کالا
رو کابینتی چینی کرد مدل والریا
برند
کایر پایپ
کشور سازنده
ایران
سایز
60
ارتفاع
13.5 سانتی متر
طول
60 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
رنگ
سفید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود