برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

رو کابینتی چینی کرد مدل لویزا

خرید رو کابینتی چینی کرد مدل لویزا

رو کابینتی چینی کرد مدل لویزا دارای ابعاد 43x43x13.5 سانتی متر بوده و سایز آن نیز 43 می باشد. این روکابینتی دارای یک عدد پوشش سرامیکی برای خروجی کف بوده و به راحتی بر روی کابینت نصب می شود.

بیشتر بخوانید
8,760,572 ‎ریال
کیفیت
قبل از ثبت نهایی سفارش با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان میهمان ما باشید
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

رو کابینتی چینی کرد مدل لویزا

به این دلیل که چینی آلات بهداشتی در انواع توالت فرنگی، زمینی، سنگ روشویی در حمام، دستشویی وآشپزخانه بکار می روند، بسیار مهم است که با کیفیت باشند زیرا بهداشت محیط به این محصولات وابسته است. چینی آلاتی که از مواد مرغوب ساخته شده باشند در برابر عواملی مانند خوردگی و ضربه مقاومت بالای داشته و در طول سال ها با وجود این که از آن ها بسیار استفاده می شود، شکل و رنگ خود را حفظ می نمایند. سنگ های روشویی که یکی از چینی آلات پر استفاده در ساختمان ها می باشند، انواع مختلفی دارند مانند روشویی های رو کابینتی که در حمام و آشپزخانه نصب می شوند. به علاوه روشویی های پایه دار رایج ترین انواع روشویی هستند. چینی کرد با داشتن سابقه در زمینه تولید انواع چینی آلات بهداشتی توانسته است نیاز مشتریان را به خوبی بر طرف کند. این تولید کننده محصولاتی اعم از توالت فرنگی و زمینی، سنگ های روشویی و دیگر کالای های ساختمانی را تولید و به بازار عرضه می نماید. 

فروش رو کابینتی چینی کرد مدل لویزا

. این رو کابینتی از نوع روکار می باشد و سایز آن نیز 43 است. طول، عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب 430، 430 و 135 میلی متر می باشند. این رو کابینتی در دو درجه تولید می شود. درجه چینی آلات کیفیت ساخت و مرغوبیت آن را تعیین می کنند. درجه یک بالاترین کیفیت را داشته و بنابراین بهترین ظاهر را به توالت، حمام یا آشپزخانه شما می دهد. البته قیمت آن کمی بالاتر از چینی آلات درجه دو می باشد. در هر حال اگر زیبایی ساختمان برای شما مهم است، خرید چینی آلات درجه یک به شما توصیه می شود. این روشویی براحتی بر روی سطح کابینت نصب می شود. پوشش کف آن سرامیکی بوده و به آن زیبایی می دهد و علاوه بر زیبایی می توانید هر زمان که مایل باشید این پوشش را بسته و برای مصارف مختلف آب را درون روشویی ذخیره نمایید. این محصول را در هر دو درجه در مرجع کالای ساختمانی چلونگر با مناسب ترین قیمت بفروش می رود.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود