برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روکابینتی آرارات کسری

روکابینتی آرارات کسرییکی از رو سنگی های بسیار زیبا است که به کمک طرح آن خانه ای زیبا و لوکس داشته باشید.  روکابینتی آرارات کسری در رنگ سفید تولید شده است که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید
4,420,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روکابینتی آرارات کسری

روکابینتی آرارات کسری نمای مدرن و لوکسی را به محیط حمام و آشپزخانه ی شما می دهد. روکابینتی آرارات کسری دارای یک سنگ بسیار با کیفیت می باشد که سریع بر روی آن خش و شکستگی ایجاد نشود. درخشندگی و سفیدی خیره کننده لعاب، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی و نصب آسان از خصوصیات منحصر به فرد محصولات چینی بهداشتی کسری می باشد. روسنگی ها در واقع نوعی از روشویی ها می باشد که آن هال را بر روی سنگ ها یا کابینت ها قرار می دهند. ویژگی خاصی که این روسنگی ها دارند این می باشد که این است که فقط یک سوراخ برای خروجی آب برای ورود به فاضلاب نیاز دارند و مانند روشویی های پایه دار یا نیم پایه نیاز به فضای زیادی نمی باشند. جنس رو سنگی یکی از مهم ترین بخش های روسنگی ها می باشد زیرا کیفیت روسنگی در زیبایی خانه ها تاثیر بسیار بالایی دارد.  

خرید اینترنتی رو کابینتی

این روسنگی ها به دلیل این که بر روی سنگ های زیبا قرار می گیرند طرح های بسیار زیبایی ایجاد می نمایند که چشم هر بیننده ای را به خود مشغول می نماید. روکابینتی آرارات کسری دارای طرح بسیار زیبایی است به گونه که می توان آن را در سرویس های بهداشتی هر خانه ای استفاده نمایید. روکابینتی آرارات کسری در رنگ سفید تولید شده است. روکابینتی آرارات کسری یکی از زیبا ترین و بهترین روسنگی های ساخته شده توسط شرکت کسری می باشد که می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب از مرجع تخصصی کالای ساختمانی چلونگر خریداری نمایید. روسنگی کسری مدل گلف دارای ابعاد 60*47*18 سانتی متر می باشد که این ابعاد به شما کم می نماید که بتوانید به راحتی دستان یا وسایل خود را در درون آن بشویید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
روکابینتی آرارات
عنوان کالا
روکابینتی آرارات کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
رنگ
سفید

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود