برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی کاسپین کسری

روشویی کاسپین کسری در سایز 57 قابل خرید از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر می باشد. روشویی کاسپین کسری در رنگ سفید و براق همراه با لعاب درجه یک عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید
6,000,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی کاسپین کسری

روشویی ها جزو چینی آلات ساختمانی می باشند که که در خرید آنها باید به کیفیت ساخت آنها و طراحی ساخت آنها توجه نمود. 

افراد منزل روشویی ها برای شستشوی دست استفاده می کنند. روشویی همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد و در بلند مدت ممکن است بر اثر رطوبت دچار ترک شود. البته ترک تنها ناشی از رطوبت نیست بلکه وارد آمدن ضربه به سنگ روشویی، ممکن است به آن آسیب وارد نمایید.

روشویی با کیفیت باید دارای طرح زیبا باشد تا فضای دستشویی را زیبا سازد. در واقع اهمیت سرویس های بهداشتی فقط به بهداشت و تمیزی نیست بلکه زیبا و لوکس ساختن محیط اطراف آنها نیز از دیگر عوامل انتخاب روشویی مناسب می باشد.

روشویی هایی که از مواد با کیفیت تولید شده باشند، می توانند تا مدت طولانی در برابر عوامل آسیب دوام بیاورند. روشویی با کیفیت همچنین میزان جذب آب پایینی دارد. بهتر است بدانید هرچه آب کمتری جذب روشویی شود و در آن باقی بماند، احتمال ترک و پوسیدگی و همچنین تجمع کثیفی و آلودگی پایین تر می باشد.

فروش روشویی های با کیفیت

در تهیه روشویی کاسپین کسری، از مواد با کیفیتی استفاده شده است. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت در ساخت روشویی کاسپین کسری، این روشویی دارای لعاب درجه یک می باشد. به همین دلیل این روشویی به شکستگی و ترک مقاوم است و تا مدت طولانی می توانید از آن استفاده نمایید.

روشویی کاسپین کسری توسط شرکت چینی کسری که یک تولید کننده ایرانی می باشد، تهیه شده است. برند چینی کسری در تولید محصولات خود ار مواد مرغوب و با کیفیتی استفاده نموده و شما این ویژگی را می توانید در محصولات دیگر چینی کسری نیز مشاهده نمایید.

روشویی کاسپین کسری با سایز 57 در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش می رود و شما همچنین می توانید روشویی کاسپین کسری را بصورت اینترنتی نیز خریداری نمایید. 

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
کاسپین
عنوان کالا
روشویی کاسپین کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
سایز
57
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود