برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی سبلان کسری

روشویی سبلان کسری دارای سایز 61 است.  روشویی سبلان کسری دارای عمق 25.5 سانتی متر، ارتفاع 82.5 سانتی متر و عرض 61 سانتی متر می باشد.

بیشتر بخوانید
4,395,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی سبلان کسری

روشویی با کیفیت باید دارای طرح زیبا باشد تا فضای دستشویی را زیبا سازد. در واقع اهمیت سرویس های بهداشتی فقط به بهداشت و تمیزی نیست بلکه زیبا و لوکس ساختن محیط اطراف آنها نیز از دیگر عوامل انتخاب روشویی مناسب می باشد.

روشویی ها جزو چینی آلات ساختمانی می باشند که که در خرید آنها باید به کیفیت ساخت آنها و طراحی ساخت آنها توجه نمود.

روشویی هایی که از مواد با کیفیت تولید شده باشند، می توانند تا مدت طولانی در برابر عوامل آسیب دوام بیاورند. روشویی با کیفیت همچنین میزان جذب آب پایینی دارد. بهتر است بدانید هرچه آب کمتری جذب روشویی شود و در آن باقی بماند، احتمال ترک و پوسیدگی و همچنین تجمع کثیفی و آلودگی پایین تر می باشد. 

افراد منزل روشویی ها برای شستشوی دست استفاده می کنند. روشویی همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد و در بلند مدت ممکن است بر اثر رطوبت دچار ترک شود. البته ترک تنها ناشی از رطوبت نیست بلکه وارد آمدن ضربه به سنگ روشویی، ممکن است به آن آسیب وارد نمایید.

خرید اینترنتی روشویی های با کیفیت

در تهیه روشویی سبلان کسری، مواد با کیفیتی بکار رفته است. به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت روشویی سبلان کسری، این روشویی دارای لعاب درجه یک است. به همین دلیل این روشویی به شکستگی و ترک مقاوم بوده و تا مدت طولانی می توان از آن استفاده نمود.

روشویی سبلان کسری با سایز 61 در مرجع کالای ساختمانی چلونگر به فروش رفته و شما همچنین می توانید روشویی سبلان کسری را بصورت اینترنتی نیز تهیه نمایید. 

روشویی سبلان کسری دارای عرض 61 سانتی متر، عمق 25.5 سانتی متر و ارتفاع 82.5 سانتی می باشد. روشویی سبلان کسری توسط شرکت چینی کسری که یک تولید کننده ایرانی است ، تولید گردیده است. برند چینی کسری در تولید محصولات خود ار مواد مرغوب و با کیفیتی استفاده می نماید و شما این ویژگی را می توانید در محصولات دیگر چینی کسری نیز بیابید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
سبلان
عنوان کالا
روشویی سبلان کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
سایز
61
ارتفاع
82.5 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
عمق
25.5 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود