برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی آرتا کسری

روشویی آرتا کسری، دارای کیفیت لعاب درجه یک بوده و بنابراین تا مدت های طولانی می توانید از آن استفاده نماید. روشویی آرتا کسری در سایز هاهی 62 و 65 در مرجع کالای ساختمانی چلونگر قابل خرید می باشد.

بیشتر بخوانید
4,590,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی آرتا کسری

یک روشویی مرغوب باید طرح منحصر به فردی را دارا باشد تا بتواند فضای دستشویی را زیبا سازد. در واقع اهمیت سرویس های بهداشتی فقط به بهداشت و تمیزی نیست بلکه زیبا و لوکس ساختن محیط اطراف آنها نیز از دیگر عوامل انتخاب روشویی مناسب می باشد.

روشویی ها جزو چینی آلات ساختمانی هستند که در خرید آنها باید به کیفیت ساخت آنها و طراحی ساخت آنها توجه کافی نمود.

افراد منزل روشویی ها برای شستشوی دست استفاده می کنند. روشویی همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد و در بلند مدت ممکن است بر اثر رطوبت دچار ترک شود. البته ترک تنها ناشی از رطوبت نیست بلکه وارد آمدن ضربه به سنگ روشویی، ممکن است به آن آسیب وارد نماید.

روشویی هایی که از مواد با کیفیت تولید گردیده باشند، می توانند تا مدت طولانی در برابر عوامل آسیب زا دوام بیاورند. روشویی با کیفیت همچنین میزان جذب آب پایینی را دارا است. هرچه آب کمتری جذب روشویی شود و در آن باقی بماند، احتمال ترک و پوسیدگی و همچنین تجمع کثیفی و آلودگی کاهش خواهد یافت. 

خرید اینترنتی روشویی های مرغوب

در تهیه روشویی آرتا کسری، مواد با کیفیتی بکار رفته است. به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت روشویی آرتا کسری، این روشویی دارای لعاب درجه یک است. به همین دلیل این روشویی به شکستگی و ترک مقاوم بوده و تا مدت طولانی می توان از آن استفاده نمود.

روشویی آرتا کسری با سایز 62 و 65 در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود می باشد و شما همچنین می توانید روشویی آرتا کسری را بصورت اینترنتی از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر به آسانی خریداری نمایید. 

شرکت چینی کسری تولید روشویی آرتا کسری را انجام داده است. برند چینی کسری در تولید محصولات خود مواد مرغوب و با کیفیتی را بکار می برد و شما این خصوصیات را می توانید در محصولات دیگر چینی کسری نیز بیابید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
آرتا
عنوان کالا
روشویی آرتا کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
سایز
62 و 65
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود