برای مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

روشویی الوند کسری

روشویی الوند کسری دارای کیفیت لعاب درجه یک می باشد. کیفیت لعاب درجه برای بهداشت و دوام چینی آلات بهداشتی بسیار مهم می باشد. چینی کسری یک برند تولید کننده ایرانی می باشد.

بیشتر بخوانید
3,870,000 ‎ریال
ناموجود
مرجع:
برند:
مورد پسند0
افزودن برای مقایسه 0
اضافه کردن به لیست خواسته ها
محصولات مرتبط
توضیحات

روشویی الوند کسری

یک روشویی با کیفیت باید طراحی منحصر به فردی را دارا باشد تا برای زیباسازی دست شویی و توالت مناسب باشد. در حقیقت اهمیت سرویس های بهداشتی فقط به بهداشت و تمیزی آنها نمی باشد، بلکه زیبا و لوکس کردن محیط اطراف آنها نیز از دیگر عوامل انتخاب روشویی مناسب محسوب می گردد.

روشویی ها جزو چینی آلات ساختمانی بوده که در خرید آنها باید به کیفیت ساخت آنها و طراحی ساخت آنها توجه کافی نمود؛ در غیر اینصورت شما با چینی آلات تقلبی سروکار خواهید داشت، که نه تنها دوام کافی ندارند، بلکه به راحتی آلوده و کثیف می شوند.

افراد منزل معمولاً روشویی ها را برای شستشوی دست بکار می برند. روشویی اغلب در مجاورت آب و رطوبت قرار دارد و در بلند مدت احتمال اینکه بر اثر رطوبت دچار ترک شود، بالاست. البته ترک تنها ناشی از رطوبت نمی باشد بلکه ضرب دیدگی سنگ روشویی، ممکن است به آن صدمه وارد سازد.

روشویی که از مواد با کیفیت تهیه گردیده باشد، می تواند تا مدت طولانی در برابر عوامل آسیب زا دوام بیاورد. روشویی با کیفیت همچنین میزان جذب آب پایینی را دارا می باشد. هرچه آب کمتری جذب روشویی شود و در آن بماند، احتمال ترک و پوسیدگی و همچنین تجمع کثیفی و آلودگی کاهش خواهد یافت. همچنین تمیزی کردن چنین روشویی راحت تر خواهد بود.

خرید روشویی الوند کسری

در تهیه روشویی الوند کسری، مواد با کیفیتی استفاده کرده اند. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت در ساخت روشویی الوند کسری، این روشویی دارای لعاب درجه یک می باشد. به همین دلیل این روشویی به شکستگی و ترک تا حد زیادی مقاوم است و تا مدت طولانی می توانید آن را استفاده کنید.

روشویی الوند کسری با عرض 37.5 سانتی متر، طول 45 سانتی متر و ارتفاع 84.5 سانتی متر در مرجع کالای ساختمانی چلونگر موجود است و شما همچنین می توانید روشویی الوند کسری را بصورت آنلاین از فروشگاه کالای ساختمانی چلونگر به راحتی و با قیمت مناسب خریداری نمایید. 

شرکت چینی کسری تولید روشویی الوند کسری را به انجام رسانده است. برند چینی کسری در تولید محصولات خود مواد مرغوب و با کیفیتی را استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
الوند
عنوان کالا
روشویی الوند کسری
برند
کسری
کشور سازنده
ایران
ارتفاع
84.5 سانتی متر
طول
45 سانتی متر
عرض
37.5 سانتی متر
رنگ
سفید
کیفیت لعاب
درجه یک

منو

ورود

اینستاگرام

واتساپ

تنظیمات

Create a free account to save loved items.

ورود

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست خواسته ها ایجاد کنید.

ورود